رسانه های صهیونیستی: سخنان حسن نصرالله تهدید آمیز بود

رسانه های صهیونیستی سخنان شب گذشته سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تهدید آمیز توصیف کردند.

رسانه های اسرائیلی بیشتر بر روی این سخن دبیرکل حزب الله لبنان که گفت حق پاسخ به ترور سمیر قنطار در زمان و مکان مناسب را برای خود محفوظ می‌دانیم، متمرکز شدند.

اعتراف وزیر جنگ اسرائیل به ترور قنطار

در این بین موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به دست داشتن این رژیم در جنایت ترور شهید قنطار گفت: ما توانایی اطلاعاتی و نظامی برای رسیدن به دشمنانمان را در هر مکان و زمان در داخل و خارج داریم و وضعیت امنیتی، اسرائیل را ملزم به داشتن قدرت دفاعی و تهاجمی درجه یک می کند.

شهرک نشینان صهیونیست از پناهگاه خارج نمی شوند

و خبر دیگر اینکه درخواست رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان ساکن شمال سرزمین های اشغالی برای بازگشت به زندگی طبیعی شان در "نهاریا" و اطراف آن با استقبال زیادی از سوی آنها مواجه نشد و رؤسای شهرک های صهیونیستی گفتند که بسیاری از شهرک نشینان هنوز نگران هستند و از پناهگاهها خارج نمی شوند.

دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته طی سخنانی به مناسبت شهادت سمیر قنطار آزاده مشهور لبنان، با اشاره به اینکه مقاومت شکی ندارد که اسرائیل عامل ترور این شهید است گفت: حق پاسخ در هر زمان و مکانی که صلاح بدانیم را برای خود محفوظ می‌دانیم.

«سمیر قنطار» آزاده معروف لبنانی که بعد از سپری کردن حدود سه دهه اسارت در جریان تبادل اسرای لبنانی با رژیم صهیونیستی در سال 2008 آزاد شده بود، شنبه شب در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شهر "جرمانا" در حومه جنوبی دمشق به شهادت رسید.