سرطان غزه، سرطان گرفت!!

 "حقش نبود، کمش بود" عبارتی است که عده زیادی پس از خواندن یک تیتر جنجالی آن را به زبان آوردند!

"بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، برای انجام برخی آزمایش‌های پزشکی مربوط به دستگاه گوارش، عازم بیمارستان شد.روزنامه عبری‌زبان "یدیعوت آحارونوت" با اعلام این خبر، نوشت "موشه یعالون" وزیر جنگ اسرائیل، به نمایندگی از نتانیاهو ریاست کابینه را بر عهده گرفت.

 

سرطان غزه، سرطان گرفت؛ حقش نبود، کمش بود!

 

 

این روزنامه فاش کرد، پزشکان در سال 2013 با انجام آزمایش‌های مشابه روی نتانیاهو، از وجود یک تومور در روده بزرگ او ولی خوش‌خیم، خبر دادند با این وجود بخشی از روده وی که دارای تومور بود طی یک عمل جراحی از بدن او خارج شد به این ترتیب رسانه ها اعلام کردند انتقال نتانیاهو به بیمارستان و انجام معاینات پزشکی به موضوع سرطان وی ارتباط دارد.

اما نتیانیاهو چند نفر را راهی بیمارستان کرد؟

 

 

قریب به 2000 نفر در جنگ غزه (21014) مجروح و راهی بیمارستان شدند از سوی دیگر آمار تکان دهنده ای که وجود دارد در رابطه با آمار معلولین است.

طبق گزارش انجمن امداد پزشکی فلسطینی در حدود 43 هزار 642 معلول فلسطینی در نوار غزه زندگی می کنند که 2.4 درصد از کل جمعیت نوار غزه را شامل می شود.

این گزارش در حالی منتشر شده است که در طول جنگ های سال های اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به ویژه فلسطینیان نوار غزه، طی بمباران های گسترده فلسطینیان بسیاری دچار معلولیت های مختلف شدند به طوریکه تنها در جنگ 51 روزه سال گذشته، حملات رژیم صهیونیستی باعث شد تا نزدیک به 11 هزار فلسطینی در نوار غزه مجروحیت های مختلفی را تجربه کنند که بسیاری از این مجروحین دچار معلولیت نیز شده اند.

 

سرطان غزه، سرطان گرفت؛ حقش نبود، کمش بود!

 

آماری از 40 سال خونریزی

 

از زمان اشغال کرانه باختری و نوار غزه در سال 1967 بیش از 7 هزار فلسطینی کشته و بیش از 60 هزار نفر مجروح و رو 800 هزار نفر دستگیر شده‌اند.

در طول این 40 سال بیش از 7000 فلسطینی شهید - 60 هزار تن مجروح و 800 هزار تن دستگیر شده اند، به طور متوسط در این 40 سال در هر سال 175 نفر یعنی هر دو روز یک نفر از فلسطینیان شهید شده اند همچنین در هر سال 1500 نفر یعنی در هر روز 4 نفر مجروح شده اند.

 اسرائیل از سال 1967 سه روستا و بیش از 8500 منزل مسکونی را در قدس منهدم کرده است. این رژیم همچنین در سال 2008، 124 ساختمان را تخریب کرد و در سال 2007، طی 107 عملیات تخریبی 61 منزل مسکونی را تخریب کرده است. این عملیات نجر به آواره شدن 435 فلسطینی شد که از میان آنها 135 کودک بودند.

گفتنی است بخش آموزشی نیز از تجاوزات اسرائیلی در امان نمانده است، برای اینکه 12 مدرسه و دانشگاه تا بهار 2006 بنا به دستورهای نظامی بسته شدند. 43 مدرسه نیز تبدیل به پادگانهای نظامی شدند و 845 دانشجو و دانش‌آموز توسط نیروهای اشغالگر به شهادت رسیدند.

 

سرطان غزه، سرطان گرفت؛ حقش نبود، کمش بود!

 

محاکمه فرضی نتانیاهو؛ شما هم دعوتید!

 

هر شخص در هر نقطه از دنیا در این مدت می تواند حکم خود علیه بنیامین نتانیاهو را به طور آزادانه اعلام نماید. کاربران همچنین می تواند هر شخصیتی را که بخواهند پای میز محاکمه بکشانند تا جوانانی از کشورهای مختلف در مورد وی حکم دهند.

محمد حسین طراح این دادگاه فرضی تصریح کرد:  این دادگاه را با همکاری گروهی از جوانان از کشورهای مختلف تاسیس کرده ایم تا دادگاهی فرضی بر روی اینترنت دایر شود. ما از این طریق می خواهیم عدالت غصب شده به سبب سیاست را به جهانیان نشان دهیم و اینکه چگونه میزان عدل در دادگاه های بین المللی بر اساس میزان قدرت مجرمان متغیر است، این دادگاه فرصتی برای اظهار آرای عمومی ملت ها و محاکمه فرضی مجرمان و جنایتکاران است.

وی اظهار داشت که فرد متهم در این دادگاه فرضی به شیوه ای کاملا دمکراتیک انتخاب می شود، به گونه ای که مدیران این شبکه اینترنتی متهمانی که قرار است دادگاهی شوند را انتخاب می کنند، سپس جنایت های هر کدام از این افراد نیز تشریح می شود تا در نهایت کمیته قضایی که از کابران خود سایت و به شیوه ای دمکراتیک انتخاب می شود، حکم مناسب در مورد فرد متهم را صادر کند و پس از آن متهمی جدید مورد محاکمه قرار می گیرد.

سرطان غزه، سرطان گرفت؛ حقش نبود، کمش بود!

 

 

سرطان غزه، سرطان گرفت؛ حقش نبود، کمش بود!

مردی از جنس غده، آن هم غده های چرکین که به جان مردم کرانه باختری افتاده و با حیله های مختلف بر این مردم می تازد، البته جنایت هایش به این خطه ختم نمی شود و بلکه او از حامیان اصلی جنایتکارترین گروه تروریستی تاریخ به نام داعش است و امروز که حتی خبری مبنی بر سرماخوردگی ساده وی در رسانه های جهان منعکس می شود آنچنان واکنشی می گیرد که خود نشان دهنده دستان الوده وی به جنایت های بشری است به همین جهت باید بگوییم سرطان حقش نبود بلکه بسیار کم تر از ان چیزی است که "بی بی" مستحقش است.

 

*هر کجا جنایتی اتفاق بیفتد، نام رزیم صهیونیستی می‌درخشد*

 

 

سرطان غزه، سرطان گرفت؛ حقش نبود، کمش بود!