ستاد رسانه جنگ در عراق روز سه شنبه اعلام کرد نیروهای بهداری ارتش، یک زن از اهالی رمادی را که در منطقه محل محاصره عناصر داعش در مرکز این شهر، در حال وضع حمل بود از چنگال تروریست ها نجات داده و پس از کمک به وضع حمل، وی را به خارج از صحنه درگیری ها منتقل کردند.

 

این مرکز اعلام کرد: پس از پناه آوردن این بانوی عراقی به همراه همسرش به نیروهای ارتش در مجتمع اداری رمادی، نیروهای بهداری در وضع حمل به او کردند؛ و این زن در میان صدها بمب و مین کارگذاشته شده در منطقه، فرزند پسری به دنیا آورد!

 

مرکز اطلاع رسانی جنگی عراق همچنین از انتقال 415 تن از شهروندان تحت محاصره در منطقه درگیری ها در استان الانبار و انتقال آنها به مناطق امن و استقبال نیروهای امنیتی از آنها خبر داد و اعلام کرد نیروهای ارتش علاوه بر مداوای مجروحان، اقدام به تأمین غذا برای آنها نموده و زمینه خروج آنها از صحنه درگیری را فراهم کردند.

 

سرتیپ یحیی رسول سخنگوی عملیات مشترک عراق دیروز (دوشنبه) به طور رسمی آزادی شهر رمادی از چنگال گروهک تکفیری تروریستی داعش و برافراشته شدن پرچم این کشور بر فراز مجتمع ساختمان های اداری در مرکز این شهر استراتژیک را اعلام کرد.