ایده های مرگبارداعش برای حملات تروریستی

گروه تروریستی داعش به دنبال یافتن شیوه های جدیدی است تا حملات مرگبار خود را علیه دشمنان خود فجیع تر کند. یکی از کاربران داعش در اتاقی آنلاین از حامیان این گروه خواست ایده های تروریستی خود را پیشنهاد کنند. دهها نفر از طرفداران گروه تروریستی داعش ایده های شیطانی خود را ارائه کردند. 

 

این کاربر داعشی نوشت: "در اینجا ما پیشنهادات و طرح های خلاقانه و جدید شما را برای توسعه تولیدات نظامی جمع آوری می کنیم. از آنجایی که کاربران مخالف این گروه نیز همه جا حاضر هستند، می توانید ایده هایی که به نظرتان جالب و نو هستند را به صورت خصوصی برای ما ارسال کنید."

 

تعدادی از ایده های عجیب حامیان داعش در این اتاق آنلاین منتشر شده است. برخی از آنها، طرح هایی نظیر استفاده از پرنده های انتحاری و مسموم کردن کارخانه ودکای روسیه را ارائه کردند. تعداد دیگری از این نظرات نیز به شرح زیر است:

 

1.    بالون های منفجره: یکی از حامیان داعش، ساخت بالون های هوای گرم را پیشنهاد داد. وی نوشت: بهتر است در این بالون ها مواد منفجره کار بگذارید و آنها را به سمت جنگنده های دشمن سوق دهید. به این ترتیب، داعش می تواند جنگنده ها را در آسمان منهدم کند.

 

2.    خودروهای کنترل از راه دور: یکی از کاربران، استفاده از خودروهای کنترل از راه دور را برای حمله به مخالفان گروه تروریستی داعش پیشنهاد کرد. 

 

3.    بالون های کنترل از راه دور: یکی از کاربران پیشنهاد کرد بهتر است بالونهایی که از فاصله 10 کیلومتری قابل کنترل است، ساخته شود.

 

4.    هک تلفن همراه: یکی از حامیان گروه تروریستی داعش نوشت باید گوشی های همراه مخالفان این گروه و خانواده هایشان هک شود. 

 

5.    استفاده از پهپاد: یکی از کاربران پیشنهاد کرد بهتر است از پهپادها برای انتشار گازهای سمی، شیمیایی یا مواد بیولوژیک در مواضع دشمن استفاده شود.

 

6.    بالن های انتحاری: یک حامی داعش پیشنهاد کرد می توان از بالون هایی استفاده کرد که بمب گذاران انتحاری را تا قلمروی دشمن حمل کند و در مکان مناسب منفجر شود.

 

علاوه بر این راهکارهای غیرعادی، برخی از کاربران نیز پیشنهاد های عجیب دیگری مطرح کردند. تعدادی از آنها کشتن خلبانان یا خانواده های آنها، تقویت سلاح و استفاده از عناصر پنهانِ داعش را راهکار مناسبی دانستند. یکی دیگر از حامیان این گروه تروریستی در پیغامی عجیب نوشت: بهتر است در درختهای کریسمس غربی ها، مواد منفجره کار بگذارید و جشن آنها را جهنم کنید.