"پوکر بازی با ژتون های خونی" وزیر دفاع هر کشوری پست مهم و استراتژیکی است که صدارت ان از اهمیت ویژه ای برخور دار است و این اهمیت زمانی دو چندان می شود که آن دولت با تهدیدات امنیتی رو به رو باشد که مهم ترین ان جنگ است.

وزیرخارجه عربستان روزی 6 ساعت را در حالی وقف بازی پوکر می کند که کشورش درگیر جنگ با یمن بوده و از سوی دیگر سیاست هایش در حمایت از گروه های تروریستی با شکست مواجه شده است و درباره اینکه کشورش میزبانی حرمین شریفین را بر عهده دارد با وجو فاجعه منا که تمامی مقامات ریاض باید پاسخ گوی آن باشند، شبه های مهمی وجو دارد!

 

پوکر بازی خونین شاهزاده سعودی با

 

توئیت‌نویس و فعال مشهور سعودی که به افشای پشت پرده رژیم آل سعود می‌پردازد، ابعاد جدیدی از زندگی شخصی محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی را فاش کرده است.

«مجتهد» در حساب توییترش نوشت:"محمد بن سلمان،" جانشین ولیعهد و وزیر دفاع، روزانه بیش از ۶ ساعت را صرف بازی «پوکر» می‌کند. 

 

مجتهد خطاب به یکی از نویسندگان سعودی به نام «"الرطیان" که مطلبی را برای «محمد بن سلمان» در روزنامه «عکاظ» منتشر کرده بود، تأکید کرد: همه کسانی که نوشته‌ها و مطالبی را برای محمد بن سلمان منتشر می‌کنند، باید بدانند که او زمان کافی برای خواندن نوشته‌های آنان ندارد. چرا؟ زیرا محمد بن سلمان یک ماه قبل بازی پوکر را یاد گرفت و به آن علاقمند شد، به صورتیکه روزانه به همراه دوستانش و در رأس آن‌ها ترکی آل الشیخ، ۶ ساعت وقت صرف این بازی می‌کند.

 

 

وی خاطرنشان کرد بن سلمان مانند آمریکایی‌ها هنگام این بازی شلوار کوتاه و تیشرت به تن می‌کند، و او و هرکدام از شرکت کنندگان در این بازی یک میلیون ریال (سعودی) برای قمار با خود می‌آورند. بیشتر

 

پوکر بازی خونین شاهزاده سعودی با

 

 

مجتهد اظهار داشت، درحالیکه عربستان درگیر جنگ یمن است، و با چالشهای داخلی و خارجی خطرناکی مواجه شده؛ کسی که تصمیم گیری‌های دولت را در چنگ خود گرفته مشغول بازی پوکر است!!

این در حالی است روزنامه انگلیسی ساندی تایمز از توطئه‌چینی شاهزادگان سعودی علیه وزیر دفاع عربستان به دلیل بی‌تدبیری‌هایش خبر داد.

محمد بن سلمان جانشین ولیعهد، وزیر دفاع و پسر نورچشمی پادشاه عربستان به هدفی برای توطئه در داخل خاندان سلطنتی سعودی تبدیل شده است شاهزادگان مخالف محمد بن سمان او را به ماجراجویی در سیاست خارجی متهم می کنند. 

 

پوکر بازی خونین شاهزاده سعودی با

محمد بن سلمان از نظر شخصیت های بلندپایه در خاندان آل سعود، عیب‌های شخصیتی بزرگی دارد و شایستگی برعهده گرفتن سمت های مهم را ندارد. شاهزادگان سعودی محمد بن سلمان را به علت حمله هوایی به مردم بی دفاع یمن، به بی عقلی و غرور جوانی متهم می کنند. 

همچنین عربستان در حالی فرماندهی عملیات نظامی در یمن را برعهده گرفته است که کاهش بهای نفت سعودیها را وادار کرد ۷۳  میلیارد دلار از ذخایر ارزی خود برای جبران کسری بودجه برداشت کنند.

از سوی دیگر هزینه جنگ علیه یمن به 200 میلیارد ریال سعودی یعنی روزانه به طور میانگین 750 میلیون ریال رسیده است و محمد بن سلمان وزیر دفاع، جانشین ولیعهد و فرزند شاه سعودی از جنگ یمن از طریق بستن قراردادهای تسلیحاتی و قطعات یدکی، تامین جیره و آذوقه ارتش و (جایگزین کردن) خودروهای نظامی، کشتی و هواپیماهای (منهدم شده) سود می‌برد.

 

پوکر بازی خونین شاهزاده سعودی با

بیش از بیست هزار کشته و آواره نتیجه 9 ماه جنگ و تجاوز عربستان به یمن است که این تصور را به وجود می آور بازی 6 ساعته این وزیر دفاع سعودی نتنها بوی خون می دهد بلکه وی با سرمایه ای(چیپ) چون هزینه یک جنگ وقت مردم کشورش را درگیر این بازی می کند!

این شاهزاده سعودی شاید برای فرار از جنایات کشورش  روزی 6 ساعت از وقت خود را صرف بازی می‌کند و جای شکرش باقی است که به اعتیاد روی نیاورده است.

 

پوکر بازی خونین شاهزاده سعودی با