فیلمبرداری داعشی‌ها از جنایات خود

میرور اعلام کرد: عناصر گروه تروریستی داعش با استفاده از دوربین های "گوپرو" ساخت آمریکا و پهپاد به فیلمبرداری از جنایات بی شرمانه خود مشغولند. پس از آزادسازی رمادی، این فیلم مشمئز کننده بوسیله عناصر گروه تروریستی داعش منتشر شد. شهر رمادی از ماه مه سال گذشته میلادی (حدود 7 ماه پیش) در تصرف عناصر داعش قرار داشت؛ اما هفته گذشته بوسیله نیروهای دولتی عراق آزاد شد.

در این فیلم، تروریستهای داعش با استفاده از پهپادها از نمای بالا از درگیری ها فیلمبرداری می کنند. داعشی ها در این نبرد از راکت اندازها و خودروهای زرهی استفاده می کنند. در این فیلم همچنین عناصر داعش با اسلحه با نیروهای دولتی درگیر می شوند. چندین انفجار نیز رخ می دهد.

پس از آزادسازی رمادی، عناصر گروه تروریستی داعش این فیلم را به منظور القای افزایش حضور خود در عراق منتشر کردند. داعشی ها با بیرون رانده شدن از رمادی، بیش از 50 درصد قلمرو خود را در عراق از دست داده اند. نیروهای دولتی متعهد شده اند موصل را نیز به زودی از دست عناصر گروه تروریستی داعش آزاد کنند. "حیدر عبادی،" نخست وزیر عراق نیز اعلام کرد گروه تروریستی داعش در سال 2016 به کلی نابود خواهد شد.

"گوپرو" یک شرکت آمریکایی است که به توسعه و تولید دوربین های شخصی با کیفیت بالا می پردازد.