عدم امنیت مسلمانان در آلمان

به نقل از روزنامه "دی ولت"، بعد از واقعه خشونت و اذیت و آزار جنسی علیه زنان در شهر کلن آلمان در جشن های مربوط به شب سال نوی میلادی مسلمانان ابعاد جدیدی از نفرت را تجربه می کنند.

 انجمن های اسلامی بر اساس اطلاعاتی که ارائه می دهند روزانه بسیاری تماس های تلفنی تهدید آمیز و ایمیل های نفرت را دریافت می کنند. سازمان های مهاجرت و انجمن های مسلمانان در آلمان بعد از حملات شب سال نوی میلادی علیه زنان درشهر کلن درباره افزایش خصومت علیه مسلمانان شکایت می کنند.

" ایمن مزیک"، رئیس شورای مرکزی مسلمانان در گفتگو با "کلنر اشتادت آنسایگر" اظهار داشت که ما ابعاد جدیدی از نفرت را تجربه می کنیم. از شروع سال جاری میلادی تعداد تهدیدها و خصومت ها علیه انجمن ما افزایش پیدا کرده است.

به گفته وی تنها در پنج شنبه گذشته بعد از اینکه مشخص شد در بین عوامل حمله شهر کلن همچنین پناهجویانی از کشورهای مسلمان وجود داشته است در دفتر شورای اسلامی 50 تلفن تهدید آمیز و صدها ایمیل نفرت انگیز و نامه دریافت شد . وقایعی مانند واقعه شهر کلن بار دیگر اسلام ستیزی را ترویج می دهد چرا که مسلمانان تحت سوء ظن عمومی قرار می گیرند.

رئیس شورای مسلمانان آلمان با تاکید بر اینکه در اسلام آزار و اذیت جنسی زنان و تجاوز به آن ها گناهی بزرگ است اعلام کرد که انجمن وی می خواهد با روشنگری و سنجیدگی با این تنش های روزافزون مبارزه کند.