راه‌حل نتانیاهو برای مقابله با خشونت‌های فلسطینی‌ها

 «بنیامین نتانیاهو» با بیان این ادعا که «هیچکس نمی‌تواند ما را از سرزمین‌مان ریشه‌کن کند»، گفت، در ممانعت از ورود فلسطینی‌ها به شهرک‌های صهیونیست‌نشین تردید نخواهد کرد.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، نتانیاهو که در کنست (پارلمان اسرائیل) سخنرانی می‌کرد، گفت، کابینه رژیم صهیونیستی اقدامات بی‌سابقه‌ای برای مقابله با موج اخیر خشونت در اراضی اشغالی و فلسطینی در پیش گرفته است.

وی افزود: «ما به شدت مایل هستیم زندگی روزانه خود و فلسطینی‌ها را حفظ کنیم اما اگر لازم باشد، در ممانعت از ورود فلسطینی‌ها به شهرهای اسرائیلی تردید نخواهیم کرد. هدف ما بازگرداندن آرامش، همزیستی و صلح است».

بر اساس این گزارش، بعد از عملیات استشهادی یک نوجوان فلسطینی که به کشته شدن یک زن اسرائیلی منجر شد، روز گذشته (سه‌شنبه) کارگران فلسطینی از ورود به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری منع شدند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنان خود، فلسطینی‌ها را به داشتن توهم بازگشت به مرزهای 1948 متهم کرد و مدعی شد: «ریشه درگیری کنونی رد موجودیت اسرائیل است. این یک امید واهی است. هیچکس نمی‌تواند ما را از این سرزمین ریشه‌کن کند».