جنجال ازدواج همجنس گرایان در عربستان !

این در حالی است که، گزارش های رسانه ای پس از آن، صحت ویدئوی منتشره در این باره را تأیید و اشاره کرده اند این حادثه در ریاض روی داده است.

سایت عربستانی "سبق" به نقل از منابع مورد تأیید در پلیس مذهبی ریاض نوشت: یک گروه از جوانان که اقدام به برپایی مراسم ازدواج همجنس بازان در مکانی ویژه کرده بودند دستگیر کردند.

سایت سی ان ان عربی در این باره نوشت: براساس اطلاعات به دست آمده که صحت آنها به طور مستقل تأیید نشده است عناصر پلیس مذهبی عربستان موسوم به "هیئت امر به معروف و نهی از منکر" اطلاعاتی درباره اقدام برخی از جوانان به این فعل شنیع و برگزاری جشن های ازدواج میان اعضای این گروه منحرف دریافت کردند که براساس اطلاعات به دست آمده افراد مذکور در یک خانه مجردی در محل "حی القدس" ریاض زندگی می کنند.

به گفته این منابع، تیم امنیتی ارسالی به منطقه توانست چند جوان را دستگیر نماید که یکی از آنها اعتراف کرده است هفته قبل با یک جوان دیگر ازدواج کرده است. یک جوان دیگر نیز به ازدواج با جوانی دیگر، تنها دو روز قبل از دستگیری اعتراف کرده است.

به گفته منابع پلیس مذهبی عربستان، دستگیر شدگان در بازجویی ها به برگزاری جشن های مشابهی هفته قبل از دستگیری در یک منطقه دیگر از ریاض و با حضور شمار زیادی از همجنس بازان اعتراف و اعلام کرده اند تصاویر آن در شبکه های اجتماعی و ویدیوهای منتشر شده در برنامه اسنپ آپ و سایر برنامه ها موجود است.