گروههاي محافظت از كودكان در انگليس در تازهترين بررسيهاي خود دريافتند كه ميزان تجاوز جنسي به كودكان در انگليس ظرف ۶ سال اخير با افزايش ۶۰ درصدي مواجه بوده است.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، آمار و ارقام جدیدی که توسط گروههای حفاظت از کودکان انگلیس منتشر شده، نشان می‌دهد که میزان تجاوز به کودکان در انگلیس در ۶ سال اخیر با افزایش ۶۰ درصدی روبرو بوده است.

طبق این آمار و ارقام، شمار افرادی که به کودکان و نوجوانان زیر ۱۶ سال در ۶ سال اخیر تجاوز جنسی کرده‌اند از یکهزار و ۳۶۳ نفر در ۲۰۰۵ به ۲ هزار و ۱۳۵ نفر در سال ۲۰۱۰ افزایش یافته است.

گروههای حفاظت از کودکان اعلام کرد که آمار منتشر شده توسط وزارت دادگستری انگلیس حاکی از آن است که سوء استفاده جنسی از کودکان در انگلیس رو به افزایش است.

بر اساس این گزارش، گروههای منتقد بر این باورند که افزایش استثمار جنسی به صورت آنلاین از طریق گروههای شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک عامل افزایش تجاوز جنسی به کودکان است.

بر اساس این گزارش، این آمار و ارقام نشان می‌دهد که سطح محکومیت‌های اینچنینی در انگلیس در حال افزایش است به طوریکه شمار جرایم آزار جنسی کودکان که در دادگاههای انگلیس مورد بررسی قرار می‌گیرد سال گذشته با افزایش ۱۱ درصدی روبرو شد.

در سال ۲۰۰۹، یکهزار و ۹۱۶ نفر در انگلیس به آزار جنسی کودکان متهم شدند اما این رقم در سال ۲۰۱۰ به ۲ هزار و ۱۳۵ نفر افزایش یافت.

در بین همین دوران در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹، یکهزار و ۹۱۶ نفر به آزار جنسی کودکان متهم شدند و ۲۱ هزار مورد آزار جنسی توسط پلیس انگلیس به ثبت رسیده است.

به گزارش دیلی میل، آمار و ارقامی که توسط موسسه آزادی اطلاعات انگلیس به دست آمده است نشان می‌دهد که از میان ۲۱ هزار و ۶۱۸ پرونده آزار جنسی در انگلیس در بین سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹، نوجوانان زیر ۱۸ سال بیشترین قربانیان آزار‌های جنسی تجاوزگران هستند.

بر اساس اين گزارش، اين آمار و ارقام نشان ميدهد كه يك نفر از هر ۷ قرباني آزار جنسي كودكان زير ۱۰ سال و يكهزار تن از آنها ۵ سال يا زير ۵ سال سن داشتند.