به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه وطن چاپ آمريكا، منابع امنيتي مصر فاش كردند كه حسني مبارك، رئيسجمهور مخلوع مصر پيامي را خطاب به هواداران خود توسط يك واسطه به بيرون از زندان فرستاده است و در آن از طرفداران خود خواسته تا در كشور آشوب به پا كنند، اما قبل از اينكه اين پيام به شبكههاي خبري خارجي برسد توسط ماموران امنيتي مصر كشف شده است.

بنا به این گزارش مقامات امنیتی مصر از مبارک خواسته‌اند تا برخلاف ضوابط بازداشت موقت عمل نکند و پیام‌های خبری به بیرون نفرستد و مبارک از این مساله بسیار خشمگین شده و از وکیل خود خواسته است تا از وزیر کشور مصر به جرم نقض حقوق شخصی‌اش شکایت کند.

یکی از ملاقات کنندگان مبارک نیز فاش کرد که این پیام نامه‌ای به خط حسنی مبارک بوده و در آن طرفداران خود را " فرزندان مبارک " خطاب کرده و از آنها خواسته است تا مردم را برانگیزند و در کشور آشوب به پا کنند.

این شخص همچنین فاش کرد که رئیس‌جمهور سابق مصر اخبار لیبی و سرنوشت معمر قذافی، رهبر فراری این کشور را با علاقه دنبال می‌کند و بارها به اطرافیان خود گفته است که از سرنوشت قذافی بسیار خوشحال است.

از سوي ديگر سوزان مبارك، همسر حسني مبارك نيز در ملاقات با پسرانش علاء و جمال مبارك در زندان طره دو نامه طولاني براي آنها برده است و در آن پسرانش را به صبر و استقامت فرا خوانده است.