افشای ایمیل های کلینتون، برایش دردسر می شود

وب سایت شبکه فاکس نیوز در گزارشی به صحبت های مارکو روبیو پرداخت و نوشت: مارکو روبیو از نامزدهای حزب جمهوریخواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا گفت هیلاری کلینتون نامزد دموکرات  صلاحیت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد. زیرا هیلاری کلینتون اطلاعات بسیار محرمانه را در نامه های الکترونیک شخصی خود قرار داده است.

این درحالی است که اطلاعات طبقه بندی شده ای که وی به آنها دسترسی داشته است حتی آنقدر حساس است که وزارت خارجه آمریکا نمی تواند آنها را منتشر کند.
 
روبیو افزود: اقدامی که وی انجام داده است بی قانونی و بی ملاحظه بودن وی را نشان می دهد. اگر یکی از کارمندان من این کار را می کرد اخراج  و در دادگاه محاکمه می شد. هیچکس فراتر از قانون نیست. با این حال کلینتون فکر می کند فراتر از قانون است و دوست دارد رئیس جمهور شود اما این مساله به وقوع نخواهد پیوست و وی نمی تواند رییس جمهور شود و نمی تواند فرمانده کل نیروهای مسلح آمریکا باشد. چون وی فکر می کند فراتر از قانون است به همین علت نمی تواند رئیس جمهور باشد. وی نمی تواند فرمانده کل نیروهای مسلح آمریکا باشد. زیرا هیلاری کلینتون دروغ می گوید. وی به خانواده افرادی که در حادثه بنغازی کشته شدند دروغ گفته است.
 
 
وی در ادامه افزود:  هیلاری می دانست که حادثه بنغازی یک حمله تروریستی برنامه ریزی شده است. ولی وی این مساله را به رهبران و خانواده های قربانیان حادثه بنغازی نگفت. شما می دانید که وی این مساله را نپذیرفت. وی به خانواده کسانی که زندگی شان را برای این کشور داده اند دروغ گفت و من به شما اعلام می کنم هر کسی که به خانواده های کسانی که جان خود را در حین خدمت به این کشور از دست داده اند دروغ می گوید هرگز نمی تواند فرمانده کل نیروهای مسلح آمریکا باشد.