منابع میدانی خبرنگار ما می‌گویند که از صبح امروز نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در ادامه عملیات شکست حصر چهار ساله شهرک های نبل و الزهرا، با آتش توپخانه سنگین و حملات موشکی مناطق رتیان و معرسه الخان را در دو محور شمالی و جنوبی، یک بار دیگر هدف قرار دادند.

بنا بر این گزارش، نیروهای گروه شهید سلام الدیراوی سپاه بدر، حملات سنگین توپخانه و راکتی علیه مواضع تروریست‌ها در روستای «رتیان» را دقایقی پیش آغاز کردند.

نیروهای سوری و رزمندگان حزب الله، دقت عملیاتی را بیشتر، بر روی روستای معرسه الخان (در محور شمالی) متمرکز کرده‌اند و در تلاش هستند با قطع کامل خطوط امدادی به تروریست‌ها، عملیات زمینی پاکسازی این روستا را آغاز کنند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت با دقت بالایی این عملیات را انجام می‌دهند تا در عملیات زمینی ساعت‌های آینده، توسط تروریست‌ها غافلگیر نشوند.

پیشروی ارتش و مقاومت به سمت دو شهرک، از نقطه ثقل روستای «حردتنین» در دو محور شمالی و جنوبی ادامه دارد و ادامه خواهد یافت:

1- محور اول (شمالی) از «حردتنین - معرسة الخان - مایر» است که به تل‌الزهراء در شرق نبل منتهی می‌شود

2- محور دوم (جنوبی) از «حردتنین - رتیان - بیانون» است که به شرق «الزهراء» متصل می‌شود و ساکنان محلی در شهرک «الزهراء»‌ به خبرنگار بین‌الملل فارس گفتند که گلوله‌های شلیک شده را از روی پشت‌بام منازل خود براحتی مشاهده می‌کنند