پیام مقاومت به مردم نبل و الزهراء/توجه فرمایید!خیلی نزدیک شدیم

طبق روند درگیری‌‌های جاری در جبهه نبل و الزهراء، احتمال شکسته شدن محاصره این دو شهرک، تا ساعاتی دیگر بسیار قوی است.

منابع میدانی گروه بین‌الملل فارس گفتند که نیروهای مقاومت، لحظاتی پیش در تماسی با بی‌سیم با نیروهای مردمی نبل و الزهراء به آنان نوید دادند که به شهرک بسیار نزدیک هستند و پیروزی نزدیک است.

طبق آخرین اخبار رسیده از میدان نبرد، درگیری‌ها در روستای معرسة الخان ادامه دارد و احتمال دارد طی چند ساعت آینده آزادی نبل و الزهراء قطعی شود هر چند، در میدان نبرد هیچ چیز قطعی نیست.

هزاران نفر از مردم شیعه شهرکهای نبل و الزهراء در شمال غرب حلب سوریه، حدود چهار سال است که در محاصره کامل تروریست‌ها قرار دارند و از طریق کمک‌های هوایی ارتش سوریه و مقاومت موفق شده‌اند، تاکنون مقاومت کنند.

هزاران زن و کودک و غیرنظامی در دو شهرک منتظر انتشار خبر شکسته شدن محاصره و باز شدن مسیر امن هستند.

جدیدترین خبرها؛

طبق آخرین خبری که ظهر امروز (چهارشنبه) منابع میدانی گروه بین‌الملل فارس اطلاع دادند، نیروهای مردمی نبل و الزهراء  بر خاکریز غربی روستای معرسة الخان مسلط شدند و از سمت شرقی ارتش و مقاومت در حال نبرد هستند.

هم‌اکنون معرسة الخان از شرق (ارتش و مقاومت) و غرب (نیروهای مردمی نبل) شاهد نبرد با تروریست‌هاست.

روستای «مایر» نیز که از مسیر «معرسة الخان» به نبل می‌رسد هنوز در اختیار تروریست‌هاست و حتی اگر تروریست‌ها از طریق «تل الزهراء» قیچی شوند، نگرانی از سمت مایر همچنان باقی است.

منابع گروه بین‌الملل فارس می‌گویند این احتمال وجود دارد که در کمتر از دو ساعت دیگر محاصره شکسته شود اما هیچ چیز قطعی نیست و ممکن است درگیری‌ها بیش از این طول بکشد.

به گزارش منابع میدانی «بین‌الملل فارس»، سه تن از رزمنده‌های نبل و الزهراء تاکنون در درگیری‌های «معرسة الخان» از سمت تل الزهراء به شهادت رسیدند. شهید «علی محمد بدر الرحل»، شهید «کمال ابراهیم شیبان» و شهید «احمد حسین شربو» سه شهید مذکور هستند.

پیش از این نیز اعلام شد که نیروهای مردمی نبل از تل‌الزهراء، مسیر دو روستای معرسة و مایر را ناامن کردند و زیر آتش قرار دادند و این مسیر برای آنان قطع شد.