"ضیاء البدرانی" روز پنجشنبه به شبکه خبری العالم گفت: نظام حاکم بحرین دیوانه وار تدابیر امنیتی شدیدی را برای جلوگیری از برگزاری مراسم سالگرد انقلاب اتخاذ می کند.

البحرانی خاطرنشان کرد: آماده باش نیروهای امنیتی، استقرار هزاران مزدور در مناطق و شهرهای مختلف بحرین خصوصاً در منامه – پایتخت – و حملات مستمر وگاه و بیگاه عوامل نظام حاکم به منازل مردم نشان می دهد که نظام آل خلیفه از فعالیت های انقلابی مردمی می ترسد فعالیت هایی که با نزدیک شدن پنجمین سالگرد انقلاب دامنه دارتر و گسترده تر می شود.  

البحرانی اظهار داشت: مردم انقلابی بحرین خود را برای مشارکت در فعالیتهای پنجمین سالگرد انقلاب و نافرمانی مدنی آماده می کنند.

البحرانی افزود: نافرمانی مدنی روز 12 فوریه در مناطق مختلف بحرین آغاز خواهد شد و نظام حاکم را سردرگم خواهد کرد .

عضو ارشد ائتلاف انقلاب 14 فوریه بحرین اعلام کرد: پیام ملت بحرین به جهانیان این است که انقلاب مردمی 14 فوریه همچنان ادامه دارد و شعله اش هرگز خاموش نخواهد شد و مردم به انقلاب خود تا تعیین سرنوشت شان و ایجاد نظام سیاسی و دمکراتیک جدید ادامه خواهند داد .

البحرانی اعلام کرد: همه پرسی مردمی نوامبر 2014 نشان داد که مردم خواستار تعیین سرنوشت خود و برقراری نظام سیاسی و دمکراتیک جدید در بحرین هستند .