در پی حمله روز یکشنبهٔ جنگنده‌های ائتلاف به سرکردگی عربستان به صنعاء ۱۱ غیرنظامی شهید و چهار نفر زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف به یک کارگاه خیاطی در منطقهٔ شعوب صنعاء حمله کردند که موجب شهید شدن ۱۱ غیرنظامی و زخمی شدن چهار تن دیگر شد.

یک منبع محلی در این منطقه گفت: در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به این کارگاه خیاطی در منطقه مسکونی شعوب این محل دچار آتش سوزی شدیدی شد.

وی افزود: در پی این حمله این کارگاه تخریب و خسارتهای زیادی به منازل شهروندان وارد شده است.

این منبع در ادامه حملات جنگنده‌های عربستانی به مناطق مسکونی یمن و قتل عمدی شهروندان یمنی و محاصره ظالمانه این کشور را به شدت محکوم کرد.

در حمله جنگنده‌های ائتلاف به سرکردگی عربستان به شهر تاریخی «کوکبان» در منطقه «شبام» استان «المحویت» نیز چهار غیر نظامی شهید و شماری زخمی شدند.

شاهدان محلی اعلام کردند که این بمباران موجب خسارت‌های مادی فراوان به شهر تاریخی «کوکبان» شد.

از سوی دیگر مناطق مختلف استان لجج نیز امروز بار‌ها از سوی جنگنده‌های متجاوزان عربستانی هدف حمله قرار گرفت.

عربستان با ائتلاف ۹ کشور عربی منطقه به جز عمان و با همراهی آمریکا ازششم فروردین سال جاری حملات گسترده‌ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی وفراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشوررا تأمین می‌کنند، جلوگیری کند.

براثراین حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان وکودکان شهید و یا زخمی شده و ده‌ها هزار نفر نیز آواره و ۸۰ درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی ودرمانی این کشور ویران شده است.