کلینتون در آرزوی قتل عام ساکنان غزه

 هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد اگر رئیس جمهور آمریکا شود به اسرائیل اجازه خواهد داد 200 هزار  فلسطینی ساکن نوار غزه را قتل عام کند.

هیلاری کلینتون در نامه ای برای حییم سابان میلیاردر یهودی آمریکایی نوشت: در صورت  تصدی ریاست  جمهوری آمریکا  به  اسرانیل اجازه خواهم داد به جای  فقط 2000 نفر، 200 هزار تن از ساکنان نوار غزه را به قتل برساند. اشاره وی به  حمله نظامی تابستان سال 2014  رژیم صهیونیستی به نوار غزه بود که بیش از 2000 نفر از ساکنان این منطقه به شهادت رسیدند.

نامه هیلاری کلینتون به سابان که در روزنامه گاردین  منتشر شد ، به معنای مقاصد آشکار سیاست های آینده این نامزد دموکرات‌ به ویژه  قصد وی برای اعطای چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای کشتار نزدیک به 10 درصد از ساکنان نوار غزه و نیز حمایت سیاسی، اقتصادی و نظامی کامل وی  از تل آویو است.

کلینتون در این نامه نوشت: اسرائیل در تهاجم  نظامی تابستان سال 2014  به نوار غزه  درس کافی به  جنبش حماس نداد و از طرفی  باراک اوباما  هم آن چنان که باید ، تعامل مناسبی با هم پیمانان واشنگتن نداشت و با گروههای تندرو (گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه) با مدارا رفتار کرد.

 

کلینتون افزود: اگر رئیس جمهور آینده آمریکا شوم از دولت اسرائیل انواع حمایت های نظامی ، دیپلماتیک و اقتصادی لازم را برای نابودی جنبش حماس به عمل خواهم آورد حتی اگر  این کار به قیمت کشته شدن  200 هزار  تن از ساکنان نوار غزه تمام شود.

وی گفت: حقوق کودکان هرگز سبب نخواهد شد که حتی لحظه ای در موافقت با اسرائیل برای بمباران مدارس در نوار غزه که از آنجا موشک به طرف اسرائیل شلیک می شود، شک و تردید به خود راه دهم.

وزیر امور خارجه سابق آمریکا با ادعای این که گروههای فلسطینی از کودکان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند گفت: این گروهها مستحق این هستند که سوختن اجساد کودکان شان را به سبب انفجار بمب ها و موشک ها مشاهده کنند.