نیروهای ارتش عراق همچنین یکی از مسیرهای پشتیبانی داعش را در استان الانبار مسدود کرده اند و خود را برای آزادسازی شهر هیت نیز آماده می کنند.

نیروی هوایی ارتش عراق یکی از مواضع داعش را در منطقه البکر در غرب شهر رمادی هدف قرار داد که در این حمله 30 تروریست کشته شدند و 8 خودرو از جمله 3 خودروی بمب گذاری شده منهدم شد .

یگان موشکی بسیج مردمی عراق نیز با 10 موشک گراد یکی از مواضع تروریست های داعشی را در منطقه الصقلاویه در شمال شهر فلوجه هدف قرار داد که بسیاری از آنها در این حمله موشکی کشته شدند.

نیروهای ارتش عراق همچنین با مسدود کردن مسیر پشتیبانی داعش بین شهرهای فلوجه و هیت در شمال منطقه الحامضیهه، به نقل و انتقال تجهیزات نظامی بین این دو شهر پایان دادند و حلقه محاصره تروریست ها را تنگ تر کردند .

منابع نظامی نیز اعلام می کنند که آزادسازی شهر هیت بسیار نزدیک است و ارتش تلاش می کند که مسیرهایی را در این شهر برای خروج خانواده ها از مناطق تحت تصرف تروریست ها پیش از آغاز عملیات نظامی باز کند .

خبر دیگر اینکه جنگنده های ارتش عراق به یکی از مواضع داعش در شهر الرطبه استان الانبار حمله کردند و 19 تروریست را از پا درآوردند که اکثر آنها اتباع منطقه قفقاز بودند .

 

دانلود فیلم