شورش علیه داعش در صف نانوایی+تصاویر

 به تازگی عناصر گروه تروریستی داعش در غرب عراق از جانب ساکنان و نیروهای دولتی این کشور مورد حمله قرار گرفته اند. گفته می شود در یک نانوایی در فلوجه، دو تروریست وحشی داعشی --که کنترل این مغازه را در دست گرفته بودند – از جانب یک مشتری در صف نان مورد حمله قرار گرفتند. پس از آن، نیروهای دولتی عراق وارد عمل شدند و درگیری آغاز شد. این شورش از صف نان آغاز شد و به سه منطقه دیگر عراق گسترش یافت و در نهایت با اعدام تعدادی پایان یافت. 

 

در شهر هیت در استان انبار یکی از سربازان عراقی 6 عنصر گروه تروریستی داعش را اعدام کرد و سپس از این شهر گریخت. یکی از ساکنان شهر گفت: "دلیل ایجاد شورش این است که گروه تروریستی داعش مردم را مجبور می کند بر اساس قوانین آنها زندگی کنند. عناصر داعش به خانواده ها هم رحم نمی کنند و زنان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند. داعشی ها می خواهند با هر زنی که می بینند ازدواج کنند."

 

در این شورش تاکنون 25 داعشی به هلاکت رسیده و 8 نفر اعدام شده اند. این مسائل باعث نگرانی عناصر داعش شده است؛ زیرا این تروریستها دیگر جرات ندارند بدون اسلحه در شهر حرکت کنند.

 

شورش علیه داعش در صف نانوایی/ آیا پایان داعش نزدیک است؟+ تصاویرشورش علیه داعش در صف نانوایی/ آیا پایان داعش نزدیک است؟+ تصاویر
شورش علیه داعش در صف نانوایی/ آیا پایان داعش نزدیک است؟+ تصاویرشورش علیه داعش در صف نانوایی/ آیا پایان داعش نزدیک است؟+ تصاویر
شورش علیه داعش در صف نانوایی/ آیا پایان داعش نزدیک است؟+ تصاویر