دروغ‌هایی به ارزش ۳۸ میلیون دلارعلیه من گفتند!

 دونالد ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه با پیروزی در انتخابات درون حزبی دو ایالت میسی سیپی و میشیگان و هاوایی موقعیت خود را برای کسب نامزدی نهایی این حزب محکم تر کرد.

ترامپ، پس از این پیروزی‌ها در یکی از مناطق تفریحی فلوریدا به نحوی سخنرانی کرد که گویی نامزد نهایی انتخابات عمومی آمریکاست.

وی در این سخنرانی بر اهمیت کمک به سناتورهای جمهوریخواه و اعضای مجلس نمایندگان برای انتخاب شدن در انتخابات پاییز تاکید کرد.

ترامپ رقابت‌های روز سه شنبه را در حالی آغاز کرد که با موجی از انتقادهای نامزدهای رقیب خود از حزب جمهوریخواه و گروه‌های بیرونی مواجه بود که نگرانند وی به بخت جمهوریخواهان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر به شدت لطمه بزند.

هرچند چند شکست اخیر ترامپ در برابر تد کروز، دیگر نامزد جمهوریخواه، پرسش هایی را درباره تداوم پیروزی های ترامپ مطرح کرده است، رقابت های روز سه شنبه فرصت دیگری را از رقبای وی برای کند کردن روند پیروزی های ترامپ از آنها گرفت.

ترامپ در سخنرانی خود شهر ژوپیتر در ایالت فلوریدا گفت: این یک شب شگفتی انگیز بود و من فکر نمی‌کنم تا حالا اینقدر حرف‌های وحشتناک درباره من طی یک هفته گفته شده باشد، دروغ‌های وحشتناکی به ارزش 38 میلیون دلار، اما مشکلی نیست. این نشان می‌دهد که شما چه مردم روشن و باهوشی هستید چون می‌دانستید این‌ها همه‌اش دروغ است و تماشای این واقعا زیبا بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از چیزهایی که بیش از هر چیزی مرا خوشحال کرده این است که حضور رای دهندگان هر هفته بسیار گسترده بوده است، چه در کارولینای جنوبی و چه در هر جای دیگری. من کار را با ایالت نیوهمشایر و آیووا شروع کردم، هرجا که می‌رویم رکود می زنیم. من فکر می کنم چیزی که در مراکز اخذ رای اتفاق می افتد بزرگترین خبری سیاست امروز باشد. تعداد بی شماری از مردم برای رای دادن می آیند.

دونالد ترامپ درباره تبلیغات رقبا علیه وی گفت: من فکر می کنم این نتایج بیش از هر چیزی این را نشان می دهد که تبلیغات چندان اهمیت ندارد. واقعا اهمیت ندارد، یعنی به اندازه شایستگی اهمیت ندارد چون تا حالا هیچوقت اینقدر پول برای خراب کردن کسی خرج نشده بود که برای خراب کردن من خرج شده است.

وی همچنین گفت: من اگر بخواهم بیش از هرکسی می توانم مثل یک رئیس جمهور رفتار کنم. وقتی 16 نفر از 16 زاویه مختلف به طرف شما حمله می کنند، دیگر لازم نیست چندان مثل یک رئیس جمهور رفتار کنید. شما باید پیروز شوید، شما باید آنها را شکست دهید و عقب برانید. اما من (در آینده) بیشتر مثل یک رئیس جمهور حرف خواهم زد، و این را بارها گفته‌ام، من بیش از هر کسی می توانم مثل یک رئیس جمهور رفتار کنم، غیر از آبراهام لینکلن. او خیلی مثل رئیس جمهور بود.