اتحادیه عرب بهترین خدمت را به اسرائیل و آمریکا کرد

به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، جنبش عصائب اهل الحق در بیانیه ای اعلام کرد که اقدام وزیران خارجه عرب در تروریستی خواندن گروههای مقاومت در منطقه یک اقدام بی سابقه خطرناک در راستای شکافی است که دولت های متعصب از سالها پیش بدنبال ایجاد آن هستند.

این جنبش افزود: تروریستی دانستن حزب الله لبنان که در برابر استکبار و صهیونیست ها ایستاده است، به معنای ارایه بهترین خدمت به رژیم صهیونیستی و طرح آمریکا است.

جنبش عصائب اهل الحق تاکید کرد: این اقدام، گواه دیگری از سیطره تعصب و طائفه گرایی در اتحادیه عرب است. این اقدام همچنین کودتا علیه خواست و اراده ملت ها و همه کسانی است که به آزادی ایمان دارند و خفت و خواری را نمی پذیرند.

این جنبش افزود: آنچه در اتحادیه عرب رویداد، دلیلی موثقی است که نشان می دهد رژیم سعودی روند تصمیم گیریها در اتحادیه عرب را مصادره و بر آن سلطه می یابد. گرایش های طایفه ای این رژیم و همراهانش در قاهره به جریان افتاده و درحال تسلط بر ماهیت تصمیمات اتحادیه عرب است.

این بیانیه تاکید کرد: جنگ علیه تروریسم در منطقه را نمی توان بدون هشدار به رژیم ها و دولت هایی که سیاست های افراطی را دنبال می کنند، صورت داد. این سیاست های افراطی باعث تولید داعش و قبل از آن القاعده شد. این رژیم ها از گروههای تروریستی در عراق و سوریه و سایر کشورهای عربی حمایت مالی و پشتیبانی می کنند.