صرف ناهار با هیلاری کلینتون فقط با ۱۷۶ هزار دلار!

 هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تلاش برای تامین هزینه تبلیغات خود، فرصت را برای علاقمندان فراهم کرد، تا با پرداخت 176.7 هزار دلار، ناهار را در کنار وی صرف کنند!

 

ضیافت ناهار، روز پانزدهم آوریل در منزل تاجر ایرانی مقیم آمریکا در شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا به همراه جورج کلونی و همسرش امل کلونی برپا خواهد شد و به دو نفر دیگر نیز فرصت داده می شود با پرداخت 353.5 هزار دلار، هیلاری کلینتون، شروین پیشه ور و کلونی را برای صرف غذا همراهی کنند.

 

در روز بعد، کلینتون قصد دارد شام را به همراه جورج کلونی و همسرش در منزلشان در لوس آنجلس صرف کند و هرکس که خواهان پیوستن به آنهاست باید 33.4 هزار دلار بپردازد.

 

کلینتون قصد دارد مبالغی را که طی این دو روز جمع آوری می شود برای حمایت مالی از تبلیغات انتخاباتی خود به «صندوق هیلاری برای پیروزی» انتقال دهد.

 

این نامزد انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا در دسامبر گذشته هم دست به اقدام مشابهی زد و شام را با یک خواننده معروف آمریکایی صرف کرد، که در یک شب 8 میلیون دلار جمع آوری شد. در آن ضیافت هزینه نشستن روی صندلی کنار کلینتون بین 33.4 هزار دلار تا 100 هزار دلار پیش بینی شده بود.