ادعای قربانی توطئه رسوایی جنسی کرملین درباره پوتین

قربانی رسوایی اخلاقی هتل کرملین ادعا کرده است که دولت روسیه و شخص ولادیمیر پوتین پشت توطئه انتشار فیلم روابط غیراخلاقی او با میخاییل کاسیانوف – نخست‌وزیر سابق روسیه در زمان ولادیمیر پوتین – است.

ناتالیا پله وین 39 ساله اعلام کرده است به خاطر فیلم‌برداری غیرقانونی از روابط او با کاسیانوف 54 ساله در هتل کرملین، به مراکز قضایی شکایت خواهد کرد.

پله وین نویسنده‌ای انگلیسی – روسی، که وبلاگ نویس و فعال سیاسی است، در مصاحبه‌ای اختصاصی با کانال NTV روسیه اعلام کرد فیلم‌برداری از روابط او و میخائیل کاسیانوف تلاشی برای بی‌اعتبار ساختن نخست‌وزیر سابق و وزیر دارایی دولت ولادیمیر پوتین بوده است.

او این توطئه را یک جرم دانست؛ چراکه مخفی کردن دوربین در قفسه لباس و فیلم‌برداری بدون مجوز، جرم محسوب می‌شود.

پوتین، عامل انتشار فیلم روابط غیراخلاقی زن انگلیسی با میخاییل کاسیانوف+تصاویر

ناتالیا پله وین،قربانی توطئه رسوایی جنسی هتل کرملین

در ادامه مطلب دیلی میل آمده است: کاسیانوف یکی از رقبای ولادیمیر پوتین بود که در توطئه‌ای از رابطه جنسی غیرقانونی او با یک زن در هتل فیلم‌برداری شد و همین به کناره‌گیری او از حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری روسیه منجر شد.

پوتین، عامل انتشار فیلم روابط غیراخلاقی زن انگلیسی با میخاییل کاسیانوف+تصاویر

میخاییل کاسیانوف

 

در ژانویه 2008 کاسیانوف با جمع‌آوری 2 میلیون امضا شرایط موردنیاز برای نامزدی ریاست جمهوری را به دست آورد. مدتی بعد کمیته ملی انتخابات اعلام کرد که به دلیل بی‌اعتبار بودن 13 درصد امضاها، نامزدی کاسیانوف مردود است. کاسیانوف ادعا کرد که تصمیم برای جلوگیری از نامزدی وی برای ریاست جمهوری به‌وسیله شخص پوتین گرفته شده‌است و انتخابات را یک نمایش خواند و آن را تحریم کرد. وی طی سال‌های 2000 تا 2004 نخست‌وزیر روسیه بود.