صفحه جعلی بوستون گلوب درباره ترامپ+ عکس

اظهار نظرات "دونالد ترامپ،" نامزد جنجالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ذهن رسانه‌ها و مردم آمریکا را به شدت درگیر خود کرده است. برخی رسانه‎‌های آمریکایی حدس و گمان‌های خود را درمورد پیروزی احتمالی ترامپ در انتخابات ماه نوامبر ارائه داده‌اند و به خوانندگان چشم‌اندازی از اوضاع آمریکا در زمان ریاست جمهوری ترامپ ارائه می‌دهند.

 

بوستون گلوب نیز در اقدامی نمایشی، یک صفحه جعلی در شماره امروز خود منتشر کرد و با تیتر بزرگ نوشت: اخراج آغاز شد. تاریخ این صفحه جعلی 9 آوریل 2017 (کمی بعد از ریاست جمهوری ترامپ) را نشان می‌دهد.

 

بوستون گلوب تلاش کرده است با این تیتر به عملی شدن وعده ترامپ درمورد اخراج همه افرادیکه به شکل غیرقانونی وارد آمریکا شده‌اند، اشاره کند. ترامپ قول داده بود درصورت ورود به کاخ سفید تمام این افراد را از کشور اخراج کند. در بخش‌های دیگر این نسخه جعلی به چند مورد از اظهار نظرات جنجالی ترامپ نیز اشاره شده است. اظهاراتی مانند مخالفت با ورود مسلمانان به آمریکا، ساخت دیوار مرزی میان این کشور و مکزیک، آغاز جنگ تجاری آمریکا با چین و مکزیک، تغییر نام "پارک ملی یلواستون" به "پارک ملی ترامپ" نیز در این صفحه جعلی گنجانده شده است.

 

ناشران بوستون گلوب در پایان نوشتند این صفحه‌ای است که ما امیدواریم هرگز مجبور به چاپ واقعی آن نشویم.

 

صفحه جعلی بوستون گلوب درباره ریاست جمهوری ترامپ+ عکس

 

باوجود اینکه ترامپ در آخرین مورد از انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان شکست خورد؛ هنوز نامزد پیشتاز این حزب است. اغلب مقامات و سیاستمداران آمریکایی از این وضعیت نگران هستند و حتی در ماه های گذشته اعلام شده بود که بزرگان حزب جمهوری خواه در تلاش هستند تا به روشی ترامپ را از چرخه رقابت های ریاست جمهوری خارج کنند.