"قهرمان ملی اسرائیل" یا قهرمان تعرض به زنان؟!
دو تن از زنانی که تحت فرماندهی زئیفی در ارتش اسرائیل خدمت کرده اند، با شرکت در یک برنامه تلویزیونی در شبکۀ دوم رژیم صهیونیستی، جزئیاتی را دربارۀ تجاوز زئیفی به خود بر ملا کردند. در حالی که یکی از این دو زن از تلاش زئیفی برای تجاوز به خود سخن گفت، نفر دوم مدعی شد که زئیفی او را در دفتر خود مورد تجاوز قرار داده است.    

این برنامۀ تلویزیونی که بازسازی صحنۀ تجاوز را نیز به تصویر کشیده، جنجال گسترده ای در "اسرائیل" به راه انداخته و متهم شده که چهرۀ زئیفی را به عنوان یک "قهرمان ملی" تخریب کرده است.

شبکۀ دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی پس از افشای اقدامات زئیفی برای تجاوز به سربازان زن ارتش این پرسش را مطرح کرد که: دولت [اسرائیل] چگونه با این مسأله برخورد خواهد کرد؟ آن هم در شرایطی که ده ها میلیون شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) برای ساخت بنای یادبود او به عنوان "قهرمان ملی" هزینه شده است!

رحبعام زئیفی که به دلیل شدت جنایاتش علیه فلسطینیان و طرح نظریۀ "اخراج تمام فلسطینیان از سرزمین های اشغالی" به عنوان یکی از "قهرمانان ملی" اسرائیل شناخته می شود و در چند دوره مناصب وزراتی را بر عهده داشته است، در سال 2001، در عملیاتی که 4 تن از نیروهای جبهۀ مردمی فلسطین در یکی از هتل های تل آویو انجام دادند، به قتل رسید.

مجلس رژیم صهیونیستی در سال 2005 قانون بزرگداشت زئیفی را تصویب کرد و بودجۀ سالانه ای برای این منظور در نظر گرفت.