به نقل از پایگاه اینترنتی "وطن"، "شمریت مئیر" سردبیر پایگاه اینترنتی صهیونیستی عرب زبان "المصدر" در صفحه خود در "تویتر" در تمجید از سخنرانی عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور مصر، در سالگرد بازپس گیری صحرای سینا بیان کرد.

این خبرنگار صهیونیست افزود، سخنرانی سیسی را به مناسبت سی و چهارمین سالگرد آزادی سینا (استرداد آن پس از امضای پیمان صلح کمپ دیوید) شنیدم، به راستی این مرد، آرزوی اسراییل است. 

مئیر که تصویر سیسی و "سلمان بن عبدالعزیز" پادشاه عربستان سعودی را در صفحه اش منتشر کرد، ادامه داد، سیسی در سخنان خود کلمه "اسراییل" (یا فلسطین) را ذکر نکرده است اما وی بسیار به موضوع صلح و تعهد مصر نسبت به آن پرداخت و گفت که دشمن همان سازمان های تروریستی در سینا هستند.     

این خبرنگار صهیونیست سپس با اشاره به بازداشت فعالان مصری گفت، حدود نیمی از اعضای دولت مصر برای تحقق امنیت بیشتر در زندان هستند. (سران اخوان المسلمین به ویژه محمد مرسی رییس جمهور اسبق مصر که توسط السیسی برکنار و زندانی شدند)

وی افزود، همچنین سیسی درباره کاهش تورم و این موضوع سخن گفت که دو میلیون سبد غذایی توسط ارتش در میان نیازمندان توزیع خواهد شد!.

شمریت مئیر در پایان مطلبش در تویتر برای سیسی آرزوی موفقیت کرد.

کمپ دیوید نام پیمانی است که "انور سادات" رئیس جمهور وقت مصر و "مناخیم بگین"، نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی و با میانجیگری "جیمی کارتر" رییس جمهور وقت آمریکا در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۱۹۷۸ امضا کردند.

یکی از مفاد این پیمان آن بود که نیروهای رژیم صهیونیستی باید 3 سال پس از امضای پیمان از صحرای سینا عقب نشینی کنند.