شرارت‌های پیشمرگه علیه شیعیان و سپس انکار آن!

گروه بین الملل- "مسعود بارزانی" رئیس منطقه کردستان عراق در پی تشدید درگیری‌ها در شهر «طوزخورماتو» استان «صلاح‌الدین» و انتشار تصاویر و اسناد متعدد از جنایات کردها، از نیروهای پیشمرگه خواسته است به حقوق شهروندان طوزخورماتو تعدی نکنند و از غارت دارایی‌های آنها خودداری کنند و اعلام نموده عناصری منحرف قصد دارند میان ساکنان طوزخورماتو فتنه‌انگیزی کنند.

 

به گزارش افکارنیوز، این در حالی است که مقاومت اسلامى نُجَباء با صدور بیانیه‌ شدیدالحنی به زبان عربى در خصوص اتفاقات رخداده در شهر «طوز خورماتو» واقع در استان صلاح الدین عراق که از بافت قومیتی ترکمان-شیعه برخوردار است، عامل این جنایات را شخص "مسعود بارزانی" اعلام نموده و بر خروج هرچه سریع‌تر و فورى نیروهاى تحت امر وی تاکید کرد.

در بخشی از این بیانیه طولانی و مفصل آمده است: گروهک بارزانی صبر و هوشیاری از دست داده و تمام مولفه‌های برادری و زندگی مسالمت آمیز و موافقتنامه‌ها و پیمان‌ها را زیر پا گذاشت و به جنایاتی دست زد که دیگر نمی توان در برابر آنها صبر کرد.

این بیانیه مى افزاید: این گروهک جنایتکار به سرقت مغازه‌ها و سوزاندن منازل شهروندان بی‌گناه و بی‌دفاع و تجاوز به مساجد اکتفا نکرد، بلکه جنایات خود را تکرار کرده و با بمباران وحشیانه و برنامه‌ریزی شده این شهر مصیبت‌زده در راستای قتل عام ساکنان شهر و مجبور ساختن آنان به ترک خانه و کاشانه خویش و تحمیل سیاست امر واقع گام برداشت.

نُجَباء هشدار داد: گروهک بارزانی باید فوراً از منطقه عقب نشینی کرده و از بازی کردن با آتش دست بردارد، زیرا سیاست ما مذاکره در برابر مذاکره و اعمال قدرت در برابر قدرت است، و میدان جنگ تعیین کننده نهایی خواهد بود و بدانید کسی که هشدار داده معذور خواهد بود.

برخی کارشناسان سیاسی معتقدند مسعود بارزانی کم کم در حال تبدیل شدن به نوچه مثلث ترکیه، عربستان و رژیم صهیونیستی است،چرا که وی تنها ازین مثلث شرور و حامی داعش چراغ سبز تجزیه عراق را دریافت کرده است و به همین دلیل در مسیر منافع آنها (مقابله با شیعیان) گام برمیدارد تا شاید بتواند توهم تشکیل کشوری قومی بنام کردستان را به واقعیت تبدیل کند!

 

کشتار شیعیان