استفاده داعش از کودکان در فیلم جدید تبلیغاتی+تصاویر

 گروه تروریستی تکفیری داعش، ویدئوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده است که در آن، کودکان بی سرپرست بیشماری که تحت آموزش این گروه تروریستی قرار دارند و مسلح به سلاح های جنگی هستند، به تصویر کشیده شده است.

این کودکان که خشم در چهره و چشمان آنان نمایان است، به تهدید نیروهای مردمی و رزمندگان ارتش سوریه و کسانی که به زعم آنان، قاتلین والدینشان هستند، می پردازند.

در ابتدای این ویدئوی تبلیغاتی، کودکی نشان داده شده است که بر روی ویرانه های یک شهر در حال قدم زدن است و بر روی این خرابی های و تصاویر سران و سیاستمداران غربی پا می گذارد.

در این میان تصاویر «باراک اوباما»، «ولادیمیر پوتین»، «بشار اسد»، «سرگی لاوروف» و «جان کری» مشاهده می شود و این گروه تروریستی به تهدید آنان می پردازد و آنان را، عاملین انجام جنایات علیه گروه تروریستی داعش، معرفی می کند!

سپس یکی از عناصر داعش نشان داده می شود که در حال فرماندهی یگانی از کودکان مسلح است که تقریبا، میانگین سنی ۱۰ سال دارند.

این ویدئو، با نشان دادن پرچم سیاه رنگ این گروه تروریستی که توسط یکی از این کودکان حمل می شود، به پایان می رسد و اعلام می شود که این کودکان خود را برای انجام هر اقدام تلافی جویانه ای در هر مکانی، مهیا کرده اند و به زودی این اقدامات را صورت خواهند داد.

گروه تروریستی تکفیری داعش، کودکانی آموزش دیده را، علاوه بر اینکه در فیلم های تبلیغاتی به کار می گیرد، در میادین واقعی جنگ نیز به کار می گیرد.

پیش از این نیز ویدئو های تبلیغاتی دیگری با حضور کودکان داعشی، توسط این گروه تروریستی منتشر شد که در یکی آنها، اعدام تعدادی از اسرا، توسط این کودکان، به تصویر کشیده شده بود.

به نظر می رسد، این گروه تروریستی، با انتشار این ویدئو، در پی بازپس گرفتن آبروی از دست رفته خود است و می خواهد نشان دهد، داعش، از هیچ ابزاری در جهت پیشبرد اهداف شوم خود، فروگذار نخواهد کرد.