شیخ نعیم قاسم :حزب‌الله می‌تواند اسرائیل را نابود کند

 شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در این نشست به توسعه‌طلبی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت اعلام الحاق جولان اشغالی سوریه به رژیم صهیونیستی، تاکیدی بر توسعه‌طلبی این رژیم و تلاش برای اشغال کرانه باختری و الحاق آن است.

وی افزود راه حل دو  دولت یعنی ترسیم مرزهای اسرائیل و سیطره بر  به باقی فلسطین که اشغال فلسطین را مشروعیت می‌بخشد و ما با  تمام قدرت با آن مقابله خواهیم کرد.

شیخ نعیم قاسم با استناد به آیات قرآن کریم اظهار داشت ان شاء‌الله آینده از آن مقاومت و  تنها راه حل است.

وی تاکید کرد فداکاری‌ها و جانفشانی مقاومت بیشتر از خسارت‌های ذلت و خواری و تسلیم طرف مقابل است.

وی اظهار داشت اشغالگر هرگز نمی‌تواند مستقر و با ثبات شود مادامی که مقاومت ادامه دارد و با وجود خون پاک رزمندگان مقاومت چه در لبنان و فلسطین و تا زمانی که مقاومت وجود  دارد، اشغالگری هرگز روی ثبات نخواهد دید و هرگز نمی تواند پایه‌هایش را تثبیت کند مادامی که ملت مقاومت وجود دارند.

معاون سید حسن نصرالله گفت با وجود امکاناتی که اشغالگران و حمایت‌های بین المللی از آن برخوردارند،‌ملت فلسطین را نمی‌توان شکست داد.

وی با اشاره به نقش مهم امام خمینی(ره) در اثبات نامشروع بودن رژیم صهیونیستی و جمله معروف ایشان که اسرائیل باید از صحنه هستی محو شود، افزود تا زمانی که ملتی مقاومت می‌کند و مقاومتی وجود دارد، فلسطین هرگز از آن صهیونیست‌ها نیست.

شیخ نعیم قاسم درباره رژیم آل سعود گفت عربستان سعودی به صراحت اعلام کرد در کنار پروژه صهیونیستی و مخالف بازگشت فلسطین به مردم فلسطین و اعاده حقوق آنهاست.

وی افزود طرح خصمانه علیه ملت‌های اسلامی، سه پایه دارد که شامل آمریکا، اسرائیل و گروه‌های تکفیری که عربستان سعودی از آن حمایت می‌کنند.

به گزارش تسنیم به نقل از المیادین، وی تاکید کرد تمام جنگ‌های منطقه به خاطر وجود اسرائیل صورت گرفته است و عربستان سعودی به تیم کمپ دیوید طرفدار اسرائیل پیوسته است و از تروریسمی که به نفع صهیونیست‌ها عمل می‌کند، حمایت می‌کند.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد ما در بالاترین سطح از آمادگی برای مقابله با اسرائیل هستیم و امکاناتی در اختیار داریم که این رژیم را در هم می‌کوبد و از بین می‌برد.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد ما به پیروزی اطمینان داریم و مسیر را هر چه قدر جانفشانی و فداکاری نیاز داشته باشد، خواهیم پیمود و با توطئه‌ها مقابله خواهیم کرد.