آرزوی یک زن برای ازدواج با جان داعشی!

یک زن حامی داعش که فیلم های تبلیغاتی و مشمئز کننده این گروه تروریستی را در اینترنت منتشر کرده بود، اعلام کرد علاقه مند به ازدواج با جان داعشی بوده است. "زفرین خدام" 32 ساله بارها در فیلم های تبلیغاتی خود گفته است دلش می خواهد همانند عناصر گروه تروریستی داعش زندگی کند. وی حتی "محمد اموازی،" ملقب به جان داعشی را رعب آور توصیف کرده؛ اما به ازدواج با وی نیز ابراز علاقه کرده است.

 

یک قاضی اعلام کرد وی در مدت 2 ماه 14 حساب توییتر مختلف باز کرد و سخنرانی ها، فیلم های تبلیغاتی و اعدام ها و گردن زنی های جان داعشی را در آنها منتشر کرد. 

 

سیمون دیویز، یک دادستان به قاضی اعلام کرد: تنها کافی است به بروکسل و پاریس نگاه کنید تا متوجه شوید مردم به حمله و انجام اقدامات تروریستی ترغیب شده اند.

 

این دادستان گفت: تحقیقات برای بررسی پرونده "زفرین خدام" بوسیله افسران مبارزه با تروریسم از ژانویه سال 2015 آغاز شد و 2 ماه به طول انجامید. برخی از ویدئوهایی که وی منتشر کرده بود به شدت آزاردهنده بود. وی از نام هایی از جمله "پرنسس داعشی" برای ساخت حساب های توییتر خود استفاده می کرد.

 

گفته می شود این زن حدود دو هزار پیامک با " محمد اموازی،" جلاد داعش رد و بدل و به ازدواج با وی ابراز علاقه کرده بود. وی گفته بود دلش می خواهد همانند داعشی ها زندگی کند. این زن حتی در یکی از پیامهایش نوشته بود: "امیدوارم داعش گسترش یابد و به غرب هم بیاید."

 

"زفرین خدام" پس از آنکه بازداشت شد، به دادگاه گفت: هدفش از انتشار این فیلم ها تحقیقات در خصوص گروه تروریستی داعش بوده است و قصد داشته برای انجام کمک های بشردوستانه به سوریه سفر کند.

 

محمد اموازی در کویت به دنیا آمد و در شش سالگی با خانواده اش به انگلیس سفر کرد. وی در سال 2013 برای پیوستن به گروه تروریستی داعش از انگلیس فرار کرد. وی به جلاد داعش معروف است و پیش از هلاکت در حملات هوایی آمریکا در فیلم های اعدام و گردن زنی داعش حضور داشت.