ترور «مصطفی بدرالدین» مژده‌ای برای اسرائیل است

تل‌آویو این بار نیز همانند جنایات گذشته‌اش در ترور فرماندهان و رهبران حزب الله سیاست «سکوت» در قبال ترور «مصطفی بدرالدین»، فرمانده شاخه نظامی حزب الله در حوالی دمشق را پیش گرفت، حتی روزنامه‌های این رژیم مانند «هاآرتص» تلاش کرد، دست داشتن صهیونیست‌ها در این ترور را تکذیب کند.

مطبوعات اسرائیلی که نمی‌توانستند، خوشحالی خود را از این ترور پنهان کنند، برای دور کردن انگشت اتهام دست داشتن تل‌آویو در این جنایت به بیانیه رسمی حزب الله استناد جستند که در آن اشاره‌ای به مسئولیت رژیم صهیونیستی در این ترور نکرده بود.

با این حال رادیو ارتش اسرائیل که نتوانسته بود، بیش از این شادی خود را از این ترور مخفی نگه‌دارد، صبح جمعه (امروز) مصاحبه‌ای از ژنرال «یعقوب عمیدور»، مشاور سابق امنیت داخلی این رژیم پخش کرد که در آن عمیدور کشته شدن [شهادت] بدرالدین را مژد‌ه‌ای برای اسرائیل توصیف کرده بود.

عمیدور که هفته گذشته در ادامه روند عادی سازی روابط عربستان و اسرائیل با «ترکی الفیصل»، رئیس سابق سازمان اطلاعات رژیم سعودی در واشنگتن دیدار داشت، در مصاحبه با رادیو ارتش اسرائیل ترور بدرالدین را برای کیان عبری خوب توصیف کرده و مدعی شده بود که مسئولیت ترورها همیشه متوجه اسرائیل نمی‌تواند باشد.

وی افزود: بالطبع کسانی‌که در میدان سوریه حضور دارند، دارای دشمنان بسیاری هستند و هرچه از تعداد افراد تحت پیگرد تل‌آویو کاسته شود، شرایط برای ما بهتر خواهد شد.