ادعای روزنامه سعودی درباره جانشین شهید بدرالدین

روزنامه سعودی الشرق الاوسط در شماره امروز خود خبری را به نقل از منابع آگاه لبنانی درباره جانشین شهید بدرالدین در جنبش حزب الله لبنان منتشر کرد.

الشرق الاوسط نوشت: "حزب الله جانشینی را برای فرمانده امنیتی خود مصطفی بدرالدین تعیین کرد. بدرالدین چند روز پیش  نزدیک فرودگاه دمشق به طرز نامعلومی کشته شد. حزب‌الله گروه های تکفیری را عامل این حمله معرفی کرد."

این روزنامه سعودی در ادامه نوشت: "به گفته منابع مطلع، جانشین بدرالدین خواهرزاده وی است. او مصطفی مغنیه نام دارد و فرزند "عماد مغنیه" -- یکی از رهبران سابق جنبش-- است.

الشرق الاوسط در ادامه با این ادعا که مصطفی مغنیه یک فرد مرموز و غیر اجتماعی است، نوشت: "مصطفی مغنیه یک شخصیت پنهان و مرموز است. وی تاکنون در برابر دوربین ها ظاهر نشده و ارتباطی با رسانه ها ندارد. حزب الله قصد دارد از وی در سمت‌های کلیدی استفاده کند و به همین دلیل وی را تاکنون از هیاهوی تبلیغات دور نگه داشته است. "

روزنامه سعودی در پایان این خبر مدعی شد: "با توجه به سهل انگاری احتمالی سامانه‌های امنیتی در حفاظت از جان فرماندهان حزب الله در لبنان و سوریه، قرار است یک گروه ایرانی در این زمینه بررسی های لازم را انجام دهد. "