نفوذ داعش در سایتهای همسریابی

گروه تروریستی داعش این بار برای فریفتن دختران جوان، به سایتهای همسریابی روی آورده است. عناصر داعش از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات و تشویق جوانان به منظور پیوستن به این گروه تروریستی در سوریه و عراق استفاده می کنند. اما حالا وبسایتهای همسریابی نیز از دست تروریستهای داعش در امان نیست و این عناصر فاسد به این وسیله زنان و دختران را فریب می دهند تا با آنها ازدواج کنند.

 

یک مقام اطلاعاتی اردن گفت: هیچ سایت اینترنتی از دست تروریستهای داعش در امان نیست. پایان سال گذشته میلادی، ما با یک خانواده که نزدیک استان "زرقا" در اردن زندگی می کردند، صحبت کردیم. این خانواده گفت متوجه شده ایم دخترمان با فردی خطرناک در اینترنت گفتگو می کند."

 

من به آنها گفتم توییتر و تلگرام وی را مسدود کنند؛ اما این خانواده گفت دخترمان در یک سایت همسریابی با این فرد صحبت می کند.

 

این مرد -- که گمان می رود یکی از عناصر گروه تروریستی داعش باشد -- قصد داشته این دختر جوان را فریب دهد تا وی را به رقه سوریه بکشاند. وی به این دختر وعده خانه بزرگ، کلفت، ثروت و شوهر داده است. این عنصر داعشی همچنین به دختر جوان وعده داد جواهرات گرانبهایی برای وی می خرد و حتی تصاویر این جواهرات را نیز برایش فرستاده است. 

 

این مقام اطلاعاتی اردن گفت: خوشبختانه پیش از اینکه خیلی دیر شود مانع از پیوستن این دختر به گروه تروریستی داعش شدیم.