حمله توییتری مجدد ترامپ به کلینتون

دونالد ترامپ – نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – گفت دشمنان آمریکا "عاشق" این هستند که هیلاری کلینتون رئیس جمهور آمریکا شود.

 

این نامزد جنجالی انتخابات آمریکا روز گذشته در یک جنگ توییتری جدید علیه رقیب دموکرات خود بار دیگر مدعی شد که هیلاری کلینتون از هیچ بختی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برخوردار نیست.

 

وی در پست توییتری خود نوشت: "هیلاری کلینتون نه بخت پیروزی در انتخابات را دارد و نه توانایی رئیس جمهور شدن را و به همین دلیل، داعش، چین، روسیه و تمام جهان عاشق این هستند که شخصیتی مانند او برای 4 سال دیگر رئیس جمهور آمریکا شود."

 

ترامپ در ادامه در یک پست توییتری دیگر نوشت: "ببینید اوضاع جهان امروز چگونه است. یک افتضاح واقعی و داعش همچنان در سراسر جهان وحشی‌گری می‌کند. من می‌توانم خیلی زود جهان را از این وضع خارج کنم اما کلینتون نمی‌تواند."

 

وی حتی شخصیت هیلاری کلینتون را نیز برای تصدی پست ریاست جمهوری آمریکا زیر سوال برد و نوشت: "به نظر شما قیافه هیلاری کلینتونِ شیاد به ریاست جمهوری می‌خورد؟ اگر در ادامه سالهای ریاست جمهوری اوباما او برای 4 سال دیگر رئیس جمهور ما شود، داعش به ما می‌خندد!"

 

ترامپ در طول رقابتهای انتخاباتی همواره خود را به عنوان یک "نامزد قوی" برای احراز پست ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرده و بارها مدعی شده است به راحتی می‌تواند گروه‌های تروریستی مانند داعش را نابود کند.