استغاثه تروریستهای داعش از بلندگوی مساجد فلوجه!

 سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگوی اختصاصی با فارس در عراق با اشاره به سنگ اندازی حکام سعودی برای حضور حجاج برخی کشورها از جمله ایران اظهار داشت: رژیم زورگوی عربستان سعودی تمام حدود خداوند را زیر پا گذاشته و با عرف بین المللی و قوانین بشری نیز مخالفت کرده است.

«سید هاشم الموسوی» با بیان اینکه "منع ادای فریضه حج از اینچنین رژیم پستی غیر منتطره نبود" تصریح کرد: رژیمی که با مال، سلاح، پشتیبانی سیاسی و فتاوای منحرف از تروریست ها حمایت می کند؛ هیچگونه مانعی برای انجام جنایت های دیگر مقابل خود نمی بیند و باکی از منع ادای فریضه حج ــ که خداوند متعال آن را بر مسلمانان واجب کرده است ــ ندارد.

وی افزود: ضرب المثلی در زبان عربی مبنی بر "اذا لم تستح فأصنع ماشئت ؛ اگر شرم نداری می توانی دست به هر کاری بزنی" داریم که می توان آن را به سران رژیم سعودی نسبت داد.

* آل سعود؛ غاصب بیت الله الحرام

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به قتل عام هزاران نفر از حجاج در منا بدلیل سهل انگاری آل سعود گفت: این رژیم سفاک از خداوند متعال هیچ شرمی ندارد و لذا دست به کشتار بسیاری از مومنان بی گناه زد.

الموسوی، سران آل سعود را "غاصب بیت الله الحرام" عنوان کرد و آنان را مصداق آیه شریفه "ارایت الذی ینهی عبدا اذا صلی" دانست.

وی همچنین ادامه داد: حج از عباداتی است که خداوند متعال انجام آن را در قرآن کریم ذکر کرده است و مانع شدن آل سعود از انجام فریضه حج، قطعا حرام است و در شریعت اسلام اینچنین قوانینی وجود ندارد.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء خطاب به حکام عربستان سعودی اظهار داشت: بر شماست که به تعالیم اسلام عمل کنید و به سیاست هایی که به نام اسلام به مبارزه علیه  آن می پردازد و بنام خدا مسلمانان را سر می بُرید؛ دست بکشید.

* سلب مسئولیت اداره حج از عربستان در سطح تمام کشورهای اسلامی پیگیری شود

الموسوی در ادامه با تاکید بر عدم صلاحیت آل سعود در اداره حج و تامین امنیت حجاج گفت: در گذشته از سازمان کنفرانس اسلامی در خواست کردیم که اداره حج را خود به جای آل سعود در دست گیرد، چراکه این رژیم طبق سیاست های ظالمانه خود مانع ادای فریضه حج توسط مسلمانان ایرانی، یمنی و سایر کشورهایی که با سیاست های زورگویانه عربستان مخالفت می کنند، شده است.

وی افزود: متاسفانه ما ضمن پیگیری های صورت گرفته، پاسخی از جانب این سازمان دریافت نکردیم و باید این مساله در سطح تمام کشورهای اسلامی پیگیری شود و حدی برای رفتارهای نامناسب آل سعود ایجاد کرد.

* مکه و قدس در اشغال رژیم «صهیونی ــ سعودی»

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء با بیان اینکه خانه خدا حق همه مسلمانان و همچنین قبله و محل مناجات آنان است، ابراز داشت: سلب مسئولیت آل سعود از اداره حج خواستِ تمام ملل پیرو اسلام واقعی است، چون خانه خدا دارایی یا هدیه ای برای آل سلول، یا ارثی از جانب اجداد یهودی آنان نیست.

الموسوی خاطرنشان ساخت: من معتقدم مکه و قدس هر دو در اشغال رژیم صهیونیستی و دست نشانده سعودی آن است.

* اتمام فاز اول عملیات بزرگ آزادسازی فلوجه و محاصره کامل شهر

وی در بخش دیگری از این گفتگو به تحولات عملیات بزرگ آزادسازی "فلوجه" پرداخت و گفت: عملیات فلوجه با دقت بالا و بر اساس برنامه ریزی نظامی در جریان است و اکنون فاز اول آن که جدا کردن فلوجه از شهرها و روستاها ــ که مهم ترین آن ها الگرمه است ــ به پایان رسید.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء، آزادسازی روستاهای مهمی چون "السجز" و "ابو شجل" را حاصل مجاهدت های شبانه روزی گروه های مقاومت و نیروهای امنیتی عراق در فاز اول این عملیات دانست و تصریح کرد: اکنون شهر فلوجه به طور کامل محاصره شده است.

الموسوی افزود: رزمندگان منتظر دستور ورود به شهر و آزاد کردن مردم از چنگال جنایتکاران داعش و بازگرداندن حیات به مساجد، مدارس و بازارها هستند و نتیجه این عملیات نابودی تمام گروه های جنایتکاری خواهد بود که طول سال ها ناامنی را برای کشور و ملت عراق به ارمغان آوردند.

* استغاثه تروریستهای داعش از بلندگوی مساجد فلوجه!

وی با بیان اینکه داعش در نتیجه حمله های موشکی رزمندگان ضربات سنگینی را متحمل شد، اضافه کرد: ترس و بی نظمی بر تروریست ها مستولی شده و شکست در بین آنان به وضوح دیده می شود.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء خاطرنشان ساخت: عناصر داعش از بلندگوهای مساجد از مردم تقاضای کمک می کنند و در مناطق مختلف ایست بازرسی ایجاد کرده اند تا از فرار نیروهای خودی جلوگیری نمایند.

* ضرورت برائت از طائفه گرایی و فتنه سازی

الموسوی، تنها هدف رزمندگان عراقی را مبارزه با تروریسم عنوان کرد و افزود: ما از هیچ کسی انتقام نمی گیریم و شعارمان "آزادی برای ملت" است.

وی با تاکید بر پایبندی رزمندگان حشد شعبی و نظامیان عراق به اصول انسانیت اظهار داشت: ما به هیچ کس تجاوز نمی کنیم و تنها به دنبال شکست دادن تروریسم و بازگرداندن  فلوجه به آغوش میهن هستیم.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در پایان خطاب به کسانی که به مسایل طائفه گرایی دامن می زنند توصیه کرد که از فتنه سازی دوری کنند.