به گزارش افکار به نقل از ایسنا؛ در پی توصیه‌های صورت گرفته برای بهبود چهره رژیم صهیونیستی در محافل جهانی، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت یکی از مانکن‌های مشهور را به عنوان سفیر این رژیم در ایتالیا منصوب کند!
شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود: موران ایتاس که از جمله ستاره‌های مشهور در صنعت نمایش لباس و مقیم ایتالیا است، قرار است سفیر جدید رژیم صهیونیستی در این کشور باشد.



دانی ایالون معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی چند روز پیش در یک جشن بزرگ ستاره‌های آمریکایی در لس آنجلس با این زن ملاقات و از وی در این رابطه پرسیده بود.
ایتاس نیز به درخواست ایالون جواب مثبت داد و هر دو کارت‌های ویزیت خود را با یکدیگر مبادله کرده و توافق کردند در رابطه با این مساله بیشتر گفت‌وگو کنند.
خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد، " سیلویو برلوسکونی " برای نشان دادن ارادت خود به رژیم صهیونیستی و لابی صهیونیستی گفت: بازدید از اردوگاه اوشویتز[در لهستان] و همچنین نگرانی از وحشیگری در هولوکاست، در من احساس همبستگی[با اسرائیل] ایجاد کرد که از وجودم پاک نشدنی است.
نخست وزیر جنجالی ایتالیا افزود: از آن زمان به بعد من احساس می‌کنم که اسرائیلی هستم.
برلوسکونی حمایت خود را از امنیت رژیم صهیونیستی اعلام کرد و گفت: امنیت اسرائیل در مرزهای خود و حق موجودیت آن، برای ما ایتالیایی‌ها امری اخلاقی و واجبی معنوی است.
وی به موضوع افسانهای هولوکاست نیز اشاره کرد و افزود: این امر اخلاقی بر خلاف انکار هولوکاست و تهدیدهایی است که اخیرا [علیه اسرائیل] مطرح شده است و ما در مقابل آن مسامحه نمیکنیم که به اسرائیل حمله سپس نابود شود.