کلینتون: می‌خواهیم رییس جمهور انتخاب کنیم نه یک دیکتاتور

هیلاری کلینتون، کاندیدای ریاست جمهوری پیش‌رو حزب دموکرات آمریکا در تداوم حملاتش به رقیب جمهوریخواه خود یعنی دونالد ترامپ گفت مردم آمریکا می‌خواهند یک رییس جمهور انتخاب کنند نه یک دیکتاتور.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هیلاری کلینتون، کاندیدای ریاست جمهوی پیشرو حزب دموکرات آمریکا جمعه شب در یک کنفرانس خطاب به حامیانش در سن برناردینو ایالت کالیفرنیا به حملاتش به دونالد ترامپ ادامه داد.

کلینتون خاطرنشان کرد: یک جایی شما باید از خودتان بپرسید آیا این کارها چیزی جز یک نمایش سیاسی نیست؟ اینکه آمریکایی‌ها را با اسامی وحشتناکی یاد کنند؟

وی تصریح کرد: ببینید او (ترامپ) حالا دارد چه کار می‌کند؟ او حالا یک قاضی فدرال که در ایندیانا زاده شده را به خاطر پرونده دانشگاهش هدف حملات خود قرار می‌دهد.

کلینتون درباره اهداف انتخاباتی خود گفت: من مصمم هستم به اینکه بی‌کفایتی‌ها و عدم صلاحیت دونالد ترامپ را برای آنکه رییس جمهور و فرمانده کل قوا درآمریکا شود افشا کنم.

کلینتون همچنین به ترامپ به سبب مناقشه مربوط به دانشگاهش که اکنون لغو امتیاز و تعطیل شده حمله کرد. براساس دو شکایتی که از به اصطلاح "دانشگاه ترامپ" در سن‌دیه‌گو و نیویورک مطرح شده، این دانشگاه از دانشجویان مبالغ هنگفتی پول برای وعده‌های واهی آموزشی در حوزه املاک گرفته است.

کلینتون، ترامپ را به خاطر اینکه گفته قاضی این پرونده به دلیل میراث مکزیکی تعارض منافع دارد به باد انتقاد گرفت.

وی گفت: این قاضی دارد کارش را انجام می‌دهد. این کاری است که برایش منصوب شده است، اما دوالد ترامپ همانطور که همیشه این کار را کرده می‌خواهد موضوع را عوض کند. او به جای روبه‌رو شدن با حقایق تنها دارد به یک قاضی برجسته حمله می‌کند.

کلینتون گفت: اگر ترامپ وارد کاخ سفید شود بر شما غلبه خواهد یافت.