رژیم صهیونیستی کرانه باختری را محاصره کرد

 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور محاصره کامل کرانه باختری را صادر کرد. بر اساس این گزارش، این محاصره از نیمه پنجشنبه شب آغاز شده و تا عصر یکشنبه ادامه خواهد یافت.

این محاصره شامل ممانعت از ورود کارگران فلسطینی به سرزمینهای فلسطین که از سال 1948 اشغال شده است، می شود. رژیم صهیونیستی همچنین برخی از تسهیلاتی را که قبلا به ساکنان غزه داده بود لغو کرد. از جمله این امتیازات، اقامه نماز در مسجد الاقصی در روزهای جمعه است.

در پی عملیات استشهادی اخیر در قلب تل‌آویو، ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت که دو گردان دیگر در کرانه باختری مستقر کند. تل‌آویو چهارشنبه‌شب شاهد عملیات تیراندازای دو جوان فلسطینی در یک مجتمع تجاری نزدیک مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بود.

در این عملیات چهار صهیونیست کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند که حال چهار نفر از آنها وخیم است. این دو جوان فلسطینی عضو یک خانواده در شهرک یطا در شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن بودند که به‌ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی و بازداشت شدند.

در پی این عملیات شهادت طلبان، حزب‌الله لبنان روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی در تل‌آویو را تبریک گفت.

حزب‌الله در این بیانیه تأکید کرد: این عملیات ثابت می‌کند که اشکال مختلف ظلم و فشار و تجاوزی که صهیونیستها و حامیان آنها در منطقه و جهان انجام می‌دهند، هرگز خللی در عزم و اراده فلسطینیان وارد نمی‌کند و آنها را از حق قانونی خود در سرزمینشان منصرف نخواهد کرد. همچنین جنایات صهیونیستها موجب نمی‌شود که مردم فلسطین تاریخشان را فراموش کنند و نسبت به ساختن آینده بدون رژیم صهیونیستی کوتاهی کنند.