حسن شمشادی در صفحه اینستاگرام خود توضیحاتی درباره عکسی منتسب به تارزان های داعشی را منتشر کرد.

 

هویت واقعی تارزان های داعشی

 

وی نوشت: بارها در مجالس و سخنرانی ها و مصاحبه های مختلف عرض کردم که داعش نه صرفا یک گروه تروریست که تفکری است که ریشه ای مشخص و اهداف معین و متعددی دارد و تشکیل و بروز و ظهور آن، طرحی است که سالیان سال سرویس های صهیونیستی و امریکایی با مشارکت جدی ال سعود ( بخوانید ال یهود )، روی آن کار کرده اند .

 

این طرح خبیثانه و کثیف و این گروه جنایتکار و خون خوار، یک شبه اجرا نشده که بشود چند ماهه و حتی چند ساله آن را از بین برد، زیرا ایجاد کنندگان داعش، برای رسیدن به اهدافشان، نیازمند وجود و گسترش این تفکر و گروه هستند که دلایل واضح و روشن و مبرهنی دارد .

 

و باز بارها گفته ام که اگر هم روزی و روزگاری به هر شکل و علتی، به ظاهر این گروه تروریست از صفحه روزگار محو شوند، بسرعت گروه دیگری در منطقه غرب اسیا ( خاورمیانه ) یا حتی مناطق دیگر جهان، به نام و پرچمی دیگر اعلام وجود می کند تا اهداف نیمه تمام آن سرویس های اطلاعاتی، به اکمال برسد.

 

پی نوشت : مروری بفرمایید به روند شکل گیری طالبان در افغانستان، القاعده در عراق، داعش در سوریه، بوکوحرام در نیجریه و اینک ابوسیاف در فیلیپین .

 

عکس نوشت: برخی از سایت های خبری به تازگی از این عکس با عنوان تارزان های داعشی ! اعضای گروه ابوسیاف در جنگل های فیلیپین با خلیفه بغدادی و داعش بیعت کردند، یاد کردند و اقدام به انتشار آن نمودند، که به نظر این عکس قبلا منتشر شده است و پرچم هم ، مربوط به جبهه النصره است .