هیلاری کلینتون با رقیب خود دیدار می کند

«برنی سندرز» نامزد دموکرات ریاست جمهوری آتی آمریکا قرار است سه شنبه شب هفته جاری با «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات ریاست جمهوری آتی آمریکا دیدار نماید و ضمن رایزنی در زمینه اتخاذ مواضع سیاسی‌ و ادامه حمایت از کلینتون تصمیم گیری نماید.

سندرز در گفت‌‌وگو با برنامه  ویژه شبکه خبری «ان . بی . سی » گفت: «می‌خواهم ببینم در زمینه این‌که آیا ما می‌توانیم برنامه انتخاباتی قوی و مترقی داشته باشیم یا خیر و یا این‌که  تصمیم‌های دیگری اتخاذ نمایم، رایزنی نماییم.»

برنی سندرز در خاتمه عنوان کرد: «اجازه دهید بگویم من هرکاری را که از دستم برآید انجام می‌دهم تا مطمئن شوم  دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا نخواهد شد.»

دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه آمریکا نیز چندی روز قبل گفت «برنی سندرز» از رقیب هم‌حزبی‌اش، هیلاری کلینتون متنفر است و بیشتر حامیانش به نامزد حزب رقیب، یعنی نامزد جمهوریخواه رای خواهند داد.

سندرز 74 ساله در کنار کلینتون نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و طرفدار یافتن راهکاری سیاسی برای برقراری ارتباط بین ایران و آمریکاست.

مبارزات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در حالی همچنان پیگیری می‌شود که با توجه به نتایج اخیر انتخابات مقدماتی، رویارویی دانلد ترامپ و هیلاری کلینتون به عنوان نامزدهای نهایی جمهوریخواه و دموکرات، قطعی به نظر می‌رسد.

 اینک حملات لفظی ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به هیلاری کلینتون تشدید شده است.

ترامپ پـیشتر با «فاسد» خواندن نظام انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها به ویژه حضوروکلای غیرمتعهد (super delegates)، مبارزات درون حزبی هیلاری کلینتون و برنی سندرز را ضد این سناتور سوسیالیست و غیرمنصفانه خوانده بود.

ترامپ در تازه‌ترین اظهاراتش گفت: «برنی سندرز باید به خاطر روشی که هیلاری حقه‌باز با او بازی کرد، از او متنفر باشد. بسیاری از حامیان سندرز به خاطر مسائل اقتصادی و تجاری، به من رای خواهند داد.»