ایالات متحده آمریکا که خود را اولین مدافع حقوق بشر و در خط مقدم مبارزه با تروریست می داند، در واقع با حمایت های پیدا و پنهان از رژیم منحوس آل سعود، پرده از سیاه بازی های خود در مبارزه با تروریسم برداشته است.

عربستان سعودی از متحدان منطقه ای ایالات متحده آمریکا به شمار می آید و این بر هیچ بیننده ای مخفی نیست.

آمریکا نیز در طول چندین سال اخیر، به خوبی حق هم پیمانی با عربستان را اداء کرده است و پیدا و پنهان، از او پشتیبانی و حمایت می کند.

از فروش تسلیحات نظامی که خود می داند رژیم آل سعود آنها را در اختیار گروه های تروریستی همجون داعش و جبهة النصرة و … قرار می دهد و نیز می داند که آل سعود از این تسلیحات سوء استفاده کرده و آنها را بر سر مردم بی دفاع یمن فرو می ریزد. تا پشتیبانی از این رژیم در مجامع حقوق بشری تا مبادا سازمان یا گروهی، عربستان را جانی جنگی بنامند.

اما این فقط یک روی سکه است، روی دیگر سکه ادعای مبارزه جانانه آمریکا با تروریسم است، تا آنجا که از آن سر دنیا ائتلافی تشکیل داده و در ظاهر برای مبارزه با تروریسم و به خصوص گروه تروریستی تکفیری داعش، بار سفر بسته و دوباره چتر خود را در خاورمیانه و سوریه، گسترانده است.

حال باید به آمریکا گفت: شما که خود را در خط مقدم مبارزه با تروریسم می پندارید، خوب است اندکی از پشتیبانی آل سعود دست بردارید تا شاهد افول داعش و به طور کلی تروریسم در سرتاسر جهان باشید.