معاون رئیس پلیس دبی: رژیم ایران، بدتر از رژیم شاه!

 همزمان با نشست حامیان گروهک تروریستی منافقین در پاریس، "ضاحی خلفان،" معاون رئیس پلیس دبی با انتشار سلسله توییت هایی برضد نظام ایران، با این گروه تروریستی همراهی کرد.

 

وی در حساب توییتر خود مدعی شد: رژیم ایران بسیار بدتر از رژیم شاه است. رژیم ایران به دنبال ترور و ربودن بوده و هزاران ایرانی را بدون محاکمه در زندان انداخته است.

 

ضاحی خلفان با بازنشر کردن شماری از سخنان مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین، با ابراز خوشحالی از نشست این گروهک نوشت: تبریک به ملت ایران که علیه شر بپا خاسته است!
وی در ادامه گزافه گویی های خود نوشت: پذیرش رسمی مخالفان ایرانی و بازگشایی دفاتر آنها در کشورهای جهان ضرورتی است که حقوق شهروندان ایرانی آن را می طلبد.

 

وی همچنین مدعی شد: اعترافات ابوتراب در کویت در خصوص این که داعش دست پرورده ایران است، دلیل اتهامات ایران علیه عربستان در خصوص حمایت سعودی ها از داعش را توجیه می کند.
روزنامه الجریده کویت پیشتر در گزارشی مدعی شده بود: علی عمر، متهم داعشی که ملقب به ابوتراب است، در خلال بازجویی ها از وی در کویت فاش کرد داعش ارتباط خوبی با رژیم سوریه و دستگاه اطلاعاتی ایران دارد.

 

اظهارات معاون رئیس پلیس دبی در حالی مطرح می شود که شماری دیگر از مقامات کشورهای حوزه خلیج فارس با حمایت علنی از گروهک تروریستی منافقین، با آنها همنوایی کرده اند. جنجالی ترین این اظهارات متعلق به ترکی فیصل، رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان بود که در اظهاراتی بی شرمانه در نشست گروهک منافقین در پاریس، خواهان سقوط نظام ایران شده بود.