ارتش و نیروهای مردمی یمن (وابسته به انصارالله)، روز سه‌شنبه در واکنش به تداوم تجاوزهای ائتلاف تحت رهبری سعودی به مناطق مختلف این کشور، چندین موشک بالستیک به سمت گارد ملی عربستان در منطقه نجران شلیک کرد.

در همین راستا، یک منبع نظامی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «المسیره»، از کشته و زخمی شدن ده‌ها نظامی سعودی در جریان شلیک موشک بالستیکی «زلزال 3» به پادگان «لشکر 115» در شهرک «حزم الجوف» در نجران عربستان، خبر داد.

پیش از این، یک منبع نظامی دیگر به المسیره اعلام کرد، یگان موشکی مراکز تجمع سربازان در حزم الجوف را با شلیک چندین فروند موشک بالستیک از جمله یک موشک بالستیک بومی «زلزال 3» هدف قرار دادند.

این منبع تصریح کرد، شلیک موشک به مناطق مرزی عربستان در واکنش به تحرکات نیروهای ائتلاف سعودی بوده است و این موشک‌پرانی‌ها ادامه خواهد داشت.

همزمان، خبرگزاری «آناتولی» به نقل از منابع قبیله‌‌ای از حملات توپخانه‌ای بین ارتش یمن و نیروهای سعودی در نوار مرزی رابط استان «صعده» (شمال یمن) و روستاهای مرزی عربستان خبر داد.

طبق اعلام منابع خبری، جنگنده‌های ائتلاف سعودی، روز سه‌شنبه در چندین نوبت مواضع نیروهای جنبش انصارالله را در بخش‌های «البقع» و «شدا» از توابع صعده بمباران کردند.

این در حالی است که رسانه‌های خبری سعودی درخصوص حمله نیروهای یمنی به مناطق مرزی عربستان سکوت کرده‌اند. برخی منابع غیررسمی در این کشور از زخمی شدن 2 نفر در جازان در پی حملات خمپاره‌ای خبر داده‌اند.