انهدام کارگاه مرگ داعش در القیاره

 وزارت دفاع عراق از آزادسازی روستای شیاله در جنوب موصل در استان نینوا از دست داعش خبر داد.

همچنین نیروهای عراقی یک کارگاه ساخت بمب و تجهیز خودروهای بمب‌گذاری شده را در ناحیه القیاره در استان نینوا منهدم کردند.

و خبر دیگر اینکه نیروهای داوطلب مردمی، عراق حمله تروریستهای داعشی به کوههای مکحول در استان صلاح‌الدین را دفع و شماری از تروریستها را کشته و زخمی کردند.

جبار المعموری یکی از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی از کشته شدن مفتی داعش در صلاح‌الدین که تابعیت سعودی دارد همراه با سه تن دیگر از تروریستهای داعشی در پی حمله هوایی به مقر آنها در شهرستان الشرقاط در صلاح‌الدین خبر داد.

و خبر دیگر اینکه در پی انفجار دو بمب یکی در منطقه محله السلام از توابع شهرستان ابوغریب و دیگری در محله الفرات در غرب بغداد پایتخت عراق دو غیر نظامی کشته و 12 نفر هم زخمی شدند.

همچنین در پی انفجار بمب در شهرستان المدائن در جنوب بغداد دو غیر نظامی کشته و 5 نفر هم زخمی شدند.

در پی انفجار بمب در منطقه الصابیات از توابع شهرستان التاجی در شمال بغداد نیز یک غیر نظامی کشته و 4 نفر زخمی شدند.

نیروهای امنیتی عراق با انجام یک عملیات امنیتی در منطقه الفلاحات در جنوب شهر فلوجه در شرق استان الانبار شماری از تروریستهای داعشی را به هلاکت رساندند و تعدادی بمب را خنثی کردند.

علی الدلیمی رئیس شورای شهرستان الخالدیه از کشته شدن سه تروریست داعشی به دست نیروهای امنیتی عراق هنگام بمب‌گذاری در شرق الرمادی در استان الانبار خبر داد.

همچنین نیروهای امنیتی عراق موفق شدند 6 تروریست داعشی را که در انفجارهای کربلا، ذی قار، و بصره دست داشتند، دستگیر کنند.

و خبر دیگر اینکه شماری از تروریستهای داعشی در پی یک عملیات امنیتی در شهرستان الرطبه در استان الانبار به هلاکت رسیدند.

نیروهای امنیتی عراق با انجام یک عملیات امنیتی در اطراف شهرستان المقدادیه در شمال شرق بعقوبه در استان دیالی دو متهم به تروریسم را دستگیر کردند.

علی کوه رئیس پلیس استان بابل از دستگیری 20 متهم به تروریسم و کشف مقادیری تجهیزات و مواد منفجره در پی عملیات امنیتی در منطقه جبله و ناحیه الاسکندریه در شمال استان بابل خبر داد.