"عمران ربانی،" یک نوجوان اهل کویینز نیویورک که پیشتر از گروه تروریستی داعش حمایت کرده بود، در حضور قاضی فدرال سوگند خورد قصد دارد از حمایت از این گروه دست بکشد و به پختن پیتزا مشغول شود. 

 

عمران ربانی روز گذشته به اتهام تهدید یک کارآگاه مبارزه با تروریسم -- که وی و "عمر صالح" یکی از دوستانش را از ژوئن سال گذشته میلادی تحت پیگرد قانونی قرار داده بود، به 20 ماه حبس محکوم شد. ربانی زمان حمله به این کارآگاه یک چاقو در جیب داشت.

 

وی زمانی که سال گذشته بازداشت شد، در دبیرستان "جان باون" تحصیل می کرد و 17 سال داشت. وی به "مارگوبرودی،" قاضی فدرال گفت از زمانی که با "عمر صالح" رفت و آمد کرد، دچار بحران هویت شد.

 

ربانی همچنین گفت: اگرچه نمی توانم گذشته ام را تغییر دهم، می توانم مسئولیت کارهایی که کرده ام را برعهده بگیرم و از آنها درس عبرت بیاموزم. من به آشپزی هم علاقه زیادی دارم، بخصوص پختن پیتزا و غذاهای ایتالیایی. قصد دارم برخی از دستورالعمل های غذایی سنتی را با پیتزا ترکیب کنم. من تغییر کرده ام.

 

وی قصد دارد در آینده و پس از آزادی از زندان ادامه تحصیل دهد و یک رستوران افتتاح کند.

 

ربانی در ابتدا به حمایت مادی از گروه تروریستی داعش متهم شده بود؛ اما جرم وی به تهدید افسران فدرال و ارعاب آنها کاهش یافت. صالح نیز پیشتر سعی داشت با ساخت یک بمب و به حمایت از گروه داعش، یک حمله تروریستی انجام دهد. هر دوی آنها به دلیل حمایت از داعش از سال گذشته در بازداشت به سر می برند.

 

"عمران ربانی"

 

یک حامی داعش در نیویورک: یا پیتزا یا داعش! +تصاویر

 

 

"عمر صالح"
یک حامی داعش در نیویورک: یا پیتزا یا داعش! +تصاویر