گلوریا لاریوا -- نامزد ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 -- گفت: هر دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا برای مردم این کشور و جهان خطرناکند. 

 

بر این اساس، لاریوا درباره درخواست جمهوری خواهان برای قطع حمایت مالی از ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: ترامپ مایه نگرانی بسیاری از جمهوری خواهان شده است زیرا نمی توانند اقدامات وی را کنترل کنند، دیدگاه های وی بسیار نژاد پرستانه، زن ستیزانه و عجیب و غریب است و هر چه بیشتر حزب آنان را به انزوا می کشاند.

 

وی افزود: سخنان ترامپ از سوی دمکرات ها نیز مردود اعلام شده است زیرا باور دارد ورود به جنگ عراق اشتباه بود. او روسیه را یک تهدید نمی داند و بازگشت سیاست ها برای پنتاگون بسیار نگران کننده است زیرا سیاست خصمانه ای علیه روسیه، ایران و عراق گرفته شده بود. در عین حال، باور داریم که هیلاری کلینتون نیز بسیار خطرناک است زیرا وی در واقع یک نومحافظه کار (نئوکان) است، خط دولت جرج بوش و ریگان را دنبال می کند، حامی بازنگری در توافق با ایران است، از بمباران دولت اسد حمایت می کند. از این رو هر دو نامزد برای مردم آمریکا و مردم جهان مشکل ساز هستند. 

 

نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا گفت: با این حال، دیدگاه های اخیر ترامپ باعث شده است بیش از پیش در میان جمهوری خواهان منزوی شود.

 

لاریوا افزود: ترامپ بسیار دوست دارد که قدم در کاخ سفید بگذارد ولی در واقع او یک مردم فریب است که چون میلیونر به دنیا آمد، توانسته است پول زیادی به دست آورد و این چیزی است که باعث شده است وی اکنون به صفحه اول رسانه های آمریکایی راه یابد و نامزد جمهوری خواه آمریکا شود و رسانه هایی مانند فاکس نیوز یا سی ان ان، راه را برای وی باز کرده اند و همین باعث شده است اظهارات ضد اسلامی و نژاد پرستانه ترامپ در میان راستگراهای آمریکا بسیار محبوبیت یابد.