دختر مک کین: نه به ترامپ رأی می‌دهم، نه به کلینتون

در حالی که کمتر از سه ماه به انتخابات سراسری ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، اختلاف نظرها در اردوگاه جمهوری‌خواهان درباره نامزد این حزب همچنان ادامه دارد.

در تازه‌ترین مورد از این اختلاف نظرها، امروز (شنبه) دختر یک عضو ارشد جمهوری‌خواه کنگره که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2008 رقیب باراک اوباما بود، بر مخالفت شدید خود با مواضع دونالد ترامپ تاکید کرد.

به نوشته سایت شبکه ای‌بی‌سی نیوز، دختر 31 ساله «جان مک کین» تاکید کرده که در انتخابات ریاست جمهوری نه به دونالد ترامپ رای می‌دهد و نه به هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها.

«مگان مک کین» درباره دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: «این یک انتخابات مزخرف است. من واقعا بسیار نگران کشوری هستم که آنرا بسیار دوست دارم».

او با خطاب قرار دادن حامیان ترامپ هم گفت: «من از افرادی که من و امثال من را مقصر این وضع در هم و برهم می‌دانند، بیزار هستم. این نامزد شما و روایت شما از حزب است. شما حزب را به ورشکستگی کشانده و آن را فروختید».

پیش از این هم 70 تن از اعضای ارشد جمهوری‌خواه در نامه‌ای از سران این حزب خواسته بودند به دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری کمک مالی نکنند.