پس از حملات سنگین و زهردار روز یکشنبه رزمندگان ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق که منجر به وارد آمدن خسارات سنگینی بر تروریست ها شد و تعداد زیادی از عناصر تروریستی زخمی شدند، سران این گروه تروریستی از مردم شهر موصل خواستند تا برای اهدای خون برای مجروحین داعشی به مراکز تعیین شده مراجعه نمایند.

یکی از منابع خبری در داخل شهر موصل در این باره اظهار داشت: سران گروه تروریستی تکفیری داعش با حضور در مساجد این شهر مردم را به اهدای خون ترغیب و تشویق می کنند و از آنان می خواهند تا با حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی و اهدای خون، به کمک دولت به اصطلاح اسلامی بشتباند.

نیروهای پیشمرگه کُرد نیز که در مناطق شمالی شهر موصل با تروریست ها درگیر هستند، از وارد آمدن خسارات سنگین بر تروریست های داعشی خبر داده و خاطرنشان کردند: علیرغم اینکه بسیاری از تروریست های زخمی و مجروح به عقب و داخل شهر موصل انتقال داده شده اند ولی همچنان اجساد بسیاری از تروریست های به هلاکت رسیده بر روی زمین باقی مانده است.

شایان ذکر است روز گذشته حملات سنگینی از سوی نیروهای پیشمرکه کُرد به مواضع داعش در روستاهای شمالی اطراف شهر موصل صورت پذیرفت که در اثر آن، هفت روستا به طور کامل از اشغال تروریست ها خارج و تعداد زیادی از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

«علی حسین» یکی از فرماندهان پیشمرگه نیز با تایید این خبر تاکید کرد: با خسارات سنگینی که نیروهای پیشمرگه بر تروریست ها وارد کردند، انها به شدت عقب نشینی کرده اند و از هرگونه مقابله مستقیم با پیشمرگه خود را به دور می دارند.