«ناهید‌خان» عضو ارشد حزب مردم پاکستان اظهار داشت: تروریسم در پاکستان نتیجه سیاست‌های غلط ژنرال ضیا‌الحق است که در برخی موارد همچنان ادامه دارد.

وی افزود: همکاری ضیا‌الحق با آمریکا برای تسخیر افغانستان از هر جهت به نفع واشنگتن بود اما پاکستان را به مخفی‌گاه تروریست‌ها تبدیل کرد و هزاران نفر جان خود را بر اثر عملیات‌های فرقه‌‌گرایانه از دست دادند.

عضو ارشد حزب مردم تأکید کرد: تروریست‌ها نه تنها به پاکستان آسیب رساندند بلکه موجب دردسر کشورهای همسایه نیز شدند.

ناهید‌خان گفت:سپاه‌ صحابه را ضیاالحق به وجود آورد و در حال حاضر لشکر‌جهنگوی العالمی شاخه نظامی این گروه با همکاری القاعده، جندالله، داعش و در رأس آنها اسرائیل در حال انجام عملیات‌های تروریستی در داخل و خارج از کشور است.

وی افزود: لشکر‌ جهنگوی بعد از کشتار بی‌رحمانه مردم به ویژه شیعیان در پاکستان خود را برای گسترش دامنه فعالیت در سوریه، عراق و افغانستان آماده کرده است.

عضو حزب مردم تأکید کرد: لشکر جهنگوی با نام‌های جدید بازسازی شده و جنگجویان این گروه که روحیه‌ای بسیار خشن دارند و از این نظر شبیه به داعش هستند در حال اعزام نیرو به سوریه، عراق و افغانستان می‌باشند.

ناهید‌خان تأکید کرد: «جماعت الاحرار»،«طالبان پاکستان»،«جند‌الله» و «لشکرجهنگوی» با یکدیگر متحد هستند و نیروی انسانی شبه‌نظامیان در کشورهای مختلف به ویژه داعش را تأمین می‌کنند.

وی افزود: شبه‌نظامیان پاکستانی با قاچاق سلاح، قاچاق اعضای بدن و راهزنی همچنین حمله به بانک‌ها منابع مالی خود را تأمین می‌کنند.

عضو حزب مردم گفت: با توجه به دریافت کمک‌های مالی بی حد و حساب برای جنگ در سوریه بیشتر شبه‌نظامیان پاکستانی ترجیح می‌دهند راهی این کشور شوند.

ناهید‌خان تصریح کرد: شبه‌نظامیان اجاره‌ای و در رأس آنها لشکر‌ جهنگوی از هیچ دینی پیروی نمی‌کنند و هدف آنها فقط کسب درآمد بیشتر است که با توجه به منابع مالی جدید که در درگیری‌های سوریه از سوی غرب مهیا است این کشور بهترین سرزمین برای فعالیت آنها می‌باشد.