در ادامه اظهارنظرها درباره عدم محبوبیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، «جیمی کارتر» رئیس‌جمهور اسبق این کشور هم اذعان کرده دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه انتخابات 2016، نامحبوب هستند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، کارتر که روز دوشنبه در شهر «ممفیس» در نشستی برای جمع آوری کمک‌های مالی به منظور پیش بردن یک پروژه ساخت و ساز حضور یافت، گفت که هر دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه در میان مردم این کشور «به شدت نامحبوب» هستند.

جیمی کارتر 91 ساله البته با تاکید بر اینکه در انتخابات نوامبر به هیلاری کلینتون رای خواهد داد، گفت: «همه می‌دانند که من، یک دموکرات هستم و به دموکرات رأی خواهم داد».

کارتر تصریح کرد: «امسال، مبارزات انتخاباتی هیجان انگیز و به نوعی بی‌سابقه بوده است. متاسفانه هر دو انتخاب در احزاب اصلی، به شدت نامحبوب هستند».

رئیس‌جمهور اسبق آمریکا ضمن رد کردن مواضع دونالد ترامپ، ادامه داد: «البته من هیچ تردیدی ندارم که یکی از این نامزدها، صلاحیت بهتری از دیگری دارد».

او در ابتدای نشست دوشنبه جلب کمک‌های نظامی گفته بود: «هر کسی درباره دونالد ترامپ سوال کند، صلاحیتش برای حضور در اینجا از بین خواهد رفت و باید جلسه را ترک کند».